ثبت‌نام ترم تابستان دانشگاه‌های علوم پزشکی ۲۰ تیرماه به پایان می‌رسد

ثبت نام ترم تابستانی مجازی دانشگاه‌های علوم پزشکی فردا ۲۰ تیرماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ترم تابستانی مجازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ از تیرماه آغاز می‌شود و دانشجویان علوم پزشکی می توانند دروس لازم خود را به صورت مجازی در دانشگاه علوم پزشکی هوشمند بگذرانند.

راه‌اندازی ۱۱ رشته جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی بررسی شد

ترم تابستانی مجازی توسط دانشگاه علوم پزشکی هوشمند از سال ۱۳۹۸ برای دانشجویان رشته های علوم پزشکی در دروس مورد نیاز برگزار می شود.

بر اساس موافقت و اعطای مجوز معاونت آموزشی وزارت بهداشت، ترم تابستانی مجازی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲ برای دروس علوم پایه و فیزیوپات ۱ و ۲ و ۳ اجرا می شود (دروس ترم تابستانی به صورت مجازی در سامانه نوید به صورت هوشمند و آزمون به صورت حضوری در دانشگاه های مبداء برگزار می شود.

بر اساس سیاست معاونت آموزشی وزارت بهداشت ارائه ترم تابستانی به صورت مجازی فقط از بستر دانشگاه علوم پزشکی هوشمند صورت می گیرد.

ثبت نام برای ترم تابستان ۱۴۰۲ از ۱۰ تیر آغاز شد و دانشجویان علوم پزشکی تا فردا ۲۰ تیر فرصت دارند از طریق دانشگاه علوم پزشکی هوشند واحدهای مورد نیاز را اخذ کنند. کلاس ها از ۲۶ تیرماه آغاز می شود و تا ۲۳ مرداد ادامه دارد. آزمون های ترم تابستان از ۲۴ مردادماه ۱۴۰۲ آغاز می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1188985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =