عملیات واریز وام شهریه به حساب دانشگاه‌ها آغاز شد

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم اعلام کرد: عملیات واریز وام شهریه به حساب دانشگاه‌ها از روز گذشته(۳۱ تیرماه) آغاز شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، صمد حاج‌جباری درباره پرداخت وام شهریه اظهار کرد: عملیات واریز وام شهریه از روز گذشته آغاز شده و به شماره حساب دانشگاه هایی که شماره حساب آنها در سامانه صندوق رفاه دانشجویان تایید شده، در حال واریز است.

دانشجویان عازم پیاده‌روی اربعین وام ۵۰ میلیون ریالی می‌گیرند

وی ادامه داد: معمولا ظرف دو تا سه روز آینده عملیات واریز شهریه انجام می شود و به حساب دانشگاه ها و به نام دانشجو واریز می شود.

معاون اموردانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره اعتبار وام شهریه افزود: طبق روال درخواست دانشگاه ها، هر تعداد لیست از سوی دانشگاه ها ارسال و تایید شده، ما پرداخت کرده ایم و هیچ دانشجویی نبوده که وام شهریه درخواست کرده و رد شده باشد.

براساس این گزارش، دانشجویان تا ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام وام‌های تحصیلی، شهریه، ودیعه مسکن و وام ضروری در سامانه صندوق فرصت داشتند که امسال حدود ۶۳ هزار نفر برای وام تحصیلی، ۳۰ هزار نفر وام شهریه، ۲۰ هزار نفر وام ضروری و بیش از یک هزار نفر هم برای وام ودیعه مسکن ثبت نام کردند.

وام تحصیلی تا سوم تیرماه و وام ضروری هم تا هفتم تیرماه پرداخت شد، وام شهریه نیز قرار بود تا آخر تیرماه ۱۴۰۲ به حساب دانشگاه‌ها واریز شود که عملیات واریز آن به حساب دانشگاه ها از روز گذشته آغاز شده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1190843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =