توانمندی‌های دانش‌بنیان تبریز به جهانیان معرفی می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: برگزاری رویداد بین المللی «فضا و زمان» در جاده ابریشم در تبریز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های صنعت و توانمندی های دانش بنیان در این شهر است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آرش رنجبران در دیدار با اعضای کمیته اجرایی رویداد بین المللی «فضا و زمان» اظهار کرد: با توجه به حضور اساتید برجسته عرصه هنر و معماری به واسطه برگزاری این رویداد در تبریز و توجه جهانیان به این شهر می توان از این فرصت ایجاد شده در راستای معرفی توانمندی های موجود در این شهر مخصوصا در حوزه صنعت بهره برد. 

تولید پودر سفیده تخم‌مرغ به روش هیدروالکترودینامیک توسط محققان دانشگاه آزاد تبریز

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز به عنوان یکی از با ظرفیت ترین مراکز آموزشی، علمی و پژوهشی کشور با دارا بودن ۱۱۰۰ استاد، بیش از ۲۲ هزار دانشجو و ۱۳۰ هزار دانش‌آموخته از دیرباز نقش بسیار مهم و حیاتی در توسعه صنعت تبریز ایفا کرده است و این دانشگاه ارتباط تنگانگی به واسطه فعالیت تحصیل کردگان این دانشگاه در بخش صنعت با صنایع تبریز و استان داشته و دارد و این ارتباط می تواند زمینه ساز معرفی صنایع و توانمندی های تبریز به جهانیان توسط دانشگاه آزاد اسلامی باشد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با توجه به اهمیت رویداد بین المللی «فضا و زمان» در جاده ابریشم تمام امکانات و زیرساخت های این دانشگاه در اختیار دبیرخانه برگزاری این رویداد است تا با بالاترین کیفیت برگزار شود.

رنجبران تاکید کرد: بنده معتقد هستم با مدیریت و برنامه ریزی درست در راستای برگزاری رویداد بین المللی «فضا و زمان» در جاده ابریشم و پای کار آمدن ارگانهای مختلف هم افزایی ایجاد شده و نهایتا افتخار بزرگی برای تبریز رقم خواهد خورد.

گفتنی است این رویداد از ۱۸ شهریور تا ۳۰ مهر سال جاری به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز و با مشارکت استانداری آذربایجان شرقی، شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز، سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، فرمانداری تبریز، نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال غرب کشور و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار خواهد شد.  

انتهای پیام/  

کد خبر: 1192172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =