بیش از ۹ هزار کیلوگرم مواد مخدر در تهران کشف شد

فرمانده انتظامی تهران بزرگ از کشف بیش از ۹ هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر در سال جاری خبر داد و گفت: مبارزه تا نابودی تمامی باندهای قاچاق مواد مخدر اولویت پلیس است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار عباسعلی محمدیان روز چهارشنبه در رونمایی از کشفیات مواد مخدر استان تهران که در سال‌جاری از قاچاقچیان بدست آمده گفت: این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۴۸ درصد افزایش داشته است که نشان از عظم جدی پلیس در ریشه کن کردن سوداگران مواد مخدر است.

بیشتر بخوانید: یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد/ دستگیری ۶ قاچاقچی

وی میزان کشفیات در کل کشور را نیز بیش از ۲۰۰ تن دانست و افزود : طی امسال ۲۰۱ نفر قاچاقچی و سوداگر موادمخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد: بیش از ۱۱ هزار نفر خورده فروش در سال جاری شناسایی و دستگیر شدند کهبه تنهایی اسباب ناامن سازی بسیاری از محلات را ایجاد کرده بودند.

سردار محمدیان به عملیات ۱۰ روزه ایام محرم اشاره کرد و گفت که دراین ایان بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و در مجموع ۳۰۵ نفر دستگیر شدند.

وی همچنین به کشف ۴۰ دستگاه خودرو قاچاق طی ۱۰ روزه ماه محرم اشاره کرد و بر برخورد با سوداگران مرگ تاکید کرد و گفت: یکی از شگردهای این قاچاقچیان را اضافه کردن ناخالصی ها به مواد مخدر و توزیع میان جوانان و مردم بود.

فرمانده انتظامی تهران برگ به دستگیری خرده فروشان برای ارتقای امنیت اشاره کرد و گفت: پاکسازی تمامی مراکز گردهمایی و فروش در دستور کار پلیس است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین به دستگیری ۲۰۰ نفر از معتادان متجاهر و خرده فروش در پارک ها و سطح شهر خبر داد و گفت: رصد اطلاعاتی پلیس برای تمامی فعالان توزیع مواد مخدر در بالاترین سطح قرار دارد و نقطه ارامش ما رشه کن شدن کامل است که البته باید مورد قضاوت مردم قرار گیرد.

کد خبر: 1192270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =