خشک شدن درختان ۲ بوستان تهران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از خشک شدن گونه‌های درختی ۲ بوستان پایتخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه بوستان لویزان ۴۰۰ لیتر بر ثانیه حق آبه داشته که به ۴۰ لیتر در ثانیه تقلیل پیدا کرده است، یادآور شد: بسیاری از گونه های درختی در بوستان لویزان و یاس فاطمی یا خشک شده و یا در معرض خشک شدن قرار دارد که انتظار می رود علاوه بر پیگیری مشکل حق آبه نسبت به کاشت گونه های متناسب با شرایط آب و هوایی اقدام شود.

معدنی پور ادامه داد: احداث و تجهیز بوستان در پادگان ۰۶ یکی از الزامات بود و با توجه به اهمیت این موضوع درخواست می کنیم که پیگیری های لازم صورت بگیرد.

خزان زودرس درختان پایتخت / دلیل برگ‌ریزان چنارهای تهران چیست؟

وی با بیان اینکه اسکان کارگری یکی از مسائلی است که با آن رو به رو هستیم؛ یادآور شد: اگر از کارگران بومی استفاده شود دیگر نیازی به اسکان کارگری نخواهیم داشت که این موضوع نیاز به بررسی و رسیدگی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا با بیان اینکه تاریکی بوستان ها یکی از عوامل ایجاد فضاهای بی دفاع شهری و تجمع معتادان است؛ گفت: ۳۸۸ فضای بی دفاع شهری در منطقه چهار وجود دارد که ۲۹۲ فضا بهسازی شده، ۳۴ فضا در حال بهسازی است و ۶۲ فضا هنوز بهسازی نشده است.

وی ادامه داد: از زمان حضور شهردار جدید منطقه موضوعات در حال پیگیری و رفع است اما آنچه اهمیت دارد؛ جدیت در نظارت بر پیمانکاران خدمات شهری و آموزش شهروندان در زمینه نظافت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1192820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =