خرید تضمینی بی سابقه گندم از کشاورزان / وعده منظور برای پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان به گندم‌کاران

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: تاکنون ۷۲ هزار میلیارد تومان خرید تضمینی گندم از کشاورزان انجام شده و به زودی ۵۰ هزار میلیارد تومان دیگر به آنان پرداخت می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (چهارشنبه، اول شهریورماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت، گفت:‌ تاکنون ۷۲ هزار میلیارد تومان خرید تضمینی گندم از کشاورزان انجام شده و به زودی ۵۰ هزار میلیارد تومان دیگر به آنان پرداخت می شود.

بیشتر بخوانید:

تکلیف قیمت گندم مشخص می‌شود؟ / وعده‌های مسئولان برای تعیین قیمت

وی افزود: تاکنون نتوانسته ایم اعتباری برای خرید قیر راه های روستایی تخصیص بدهیم به دلیل آنکه مابه التفاوت هر تن قیر با بازار زیاد است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: قیمت هر تن قیر در بودجه ۷.۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده که با رقم ۱۶ میلیون تومان در بورس کالا تفاوت زیادی دارد.

حاشیه جلسه هیئت دولت/2خرید تضمینی بی سابقه گندم از کشاورزان/ رئیس سازمان برنامه و بودجه: 10 میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد/ تاکنون 72 همت به کشاورزان پرداخت شده/ در روزهای آینده 50 هزار میلیارد تومان دیگر نیز پرداخت میشود/ برنامه ریزی ما برای تسویه مطالبات گندمکاران تا آخر شهریور است

کد خبر: 1195264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =