ستاره بایرن مونیخ بالاخره برگشت!

دروازه‌بان بایرن مونیخ، بالاخره به تمرینات تیمی برگشت تا آماده حضور در دروازه شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اتفاق ناگواری که در جریان تعطیلات پس از حذف از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر برای نویر افتاد باعث شد که او مدتی طولانی دور از میادین باشد. 

بیشتر بخوانید:

جانشین پاوار در بایرن‌مونیخ مشخص شد

این بازیکن در حادثه اسکی به شدت از ناحیه پا دچار مصدومیت شد و چاره‌ای جز این نداشت که پایش را به تیغ جراحان بسپارد و ادامه فصل گذشته را به صورت کامل از دست داد.

انتظار می‌رفت که او بتواند از شروع تمرینات پیش فصل به اردوی بایرن اضافه شود، اما این اتفاق رخ نداد و روند درمانش طولانی‌تر از چیزی شد که کادر فنی و پزشکی این تیم پیش‌بینی می‌کردند و این موضوع باعث نگرانی آنها و همچنین هواداران این تیم شده بود. 

بایرن حتی برای جذب کپا آریسابالاگا به عنوان گزینه جانشین این دروازه‌بان آلمانی هم اقدام کرد، اما او در نهایت به رئال مادرید پیوست و حالا خبر خوبی که هواداران بایرن در چند هفته اخیر منتظرش بودند بالاخره به گوش‌شان رسیده است.

نویر امروز برای اولین بار پس از مصدومیت و بعد از نزدیک به 10 ماه بار دیگر در تمرینات تیمی بایرن مونیخ حاضر شد تا در کنار دیگر بازیکنان مشغول کار و تمرین شود و خودش را برای حضور در دروازه این تیم پس از مدت‌ها دوری آماده کند.

این خبر بسیار خوبی برای توماس توخل است که از این پس می‌تواند با اطمینان خاطر بیشتری از حضور این کاپیتان و اسطوره باشگاه بایرن در دروازه، تیمش را راهی میدان کند و روی توانایی‌های این بازیکن خصوصا در بازی‌سازی هم حساب کند.

فوتبال

انتهای پیام/

کد خبر: 1195919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =