همکاری دانشگاه آزاد آذربایجان شرقی و موسسه سینمایی سفیر آسمان هنر/ دوره‌های مشترک کوتاه مدت هنری برگزار می‌شود

دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی تفاهم نامه همکاری های آموزشی و پژوهشی مشترک با موسسه سینمایی سفیر آسمان هنر امضا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در راستای گسترش همفکری و همکاری های مشترک علمی- پژوهشی و آموزشی و برای ارتقاء توانمندی ها و همچنین تقویت و برقراری ارتباط نظام مند میان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و موسسه سینمایی سفیر آسمان هنر، این تفاهم نامه مابین دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی به نمایندگی رحیم وکیل زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه و موسسه سینمایی سفیر آسمان هنر به نمایندگی هادی علی محمدی مدیر عامل موسسه سینمایی سفیر آسمان هنر منعقد شد.

بیشتر بخوانید:

توانمندی‌های دانش‌بنیان تبریز به جهانیان معرفی می‌شود

هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه، گسترش همکاری بین دانشگاه و موسسه سینمایی سفیر آسمان هنر در زمینه های علمی – پژوهشی و آموزشی با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از فنی، تولیدی، انسانی و اطلاعات، تجربه و تخصص آنان است.

با امضای این تفاهم نامه، طرفین حد اعلای تلاش خود را در جهت گسترش همکاری‌های موضوع این تفاهم نامه مبذول داشته و از هیچ کوششی در این جهت خودداری نخواهند کرد.

انجام کلیه فعالیتهای مشترک بین دانشگاه و اتحادیه در قالب سرای نوآوری اجتماعی، ایجاد ارتباط موثر و استفاده از توان علمی و تجربی متقابل در حوزه های علمی و هنری و تشکیل کارگروه های تخصصی مشترک در حوزه های مورد نیاز، اجرای پروژه های تحقیقاتی- کاربردی مورد نیاز موسسه براساس ضوابط موجود، ارائه سمینارها و کارگاه های کوتاه مدت در زمینه دانش فنی روز به منظور ارتقاء توان علمی و مهارتی مخاطبان، استفاده متقابل از منابع اطلاعاتی موجود مانند کتابخانه ها و. ، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت به منظور ارتقاء توان علمی و هنری متقاضیان، انعکاس اولویت های تحقیقاتی و زمینه های نیازمند همکاری به یکدیگر و نیز ایجاد دبیرخانه مشترک جهت اجرایی نمودن تصمیمات و پیگیری مداوم امور مرتبط با تفاهم نامه از مفاد مهم این تفاهم‌نامه است.

همچنین انجام امور مربوط به لایسنس بین المللی برای دستاوردهای علمی و عملی مشترک، همکاری در برگزاری نشست های تخصصی در حوزه فناوری های نوآورانه مرتبط، همکاری با موسسه در تبدیل محصولات توافقی و موسسه های مشترک به دانش بنیان مطابق قوانین و ضوابط مربوطه، تشکیل جلسات هماهنگی به منظور تعریف پروژه های مورد نیاز و اولویت های مربوطه، معرفی پروژه های قابل اجرا به کمیته تخصصی و ایجاد تیم های مرتبط، تخصیص فضای مناسب در خصوص اجرای دوره ها و پروژه های مشترک وفق مقررات دانشگاه و به کارگیری و هم پوشانی ظرفیت های مدیریتی، مالی و اجرایی خود موسسه در راستای تحقق اهداف این تفاهم نامه و پروژه های آتی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است که در 7 ماده و به مدت 2 سال به امضای طرفین رسید.

انتهای پیام/ 

کد خبر: 1196064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =