تهران - ایسکانیوز: پخش نشدن مسابقات لیگ برتر، بدشناسی بزرگی برای ستاره‌های این هفته لیگ بود.

هفته دوازدهم اتفاقات جالبی به همراه داشت. از بین 4 تیم بالای جدول فقط فولاد توانست حریفش را شکست دهد و درخشش ستاره‌های سایپا، پیکان، راه آهن و پدیده در نبود دوربین های تلویزیونی دیده نشد. ستاره‌هایی که معادلات قهرمانی لیگ برتر را تغییر دادند اما به اندازه کافی مورد توجه قرار نگرفتند.

میلاد میداوودی

ستاره سابق استقلال که در بازی با پرسپولیس نیمکت نشین بود، تنها یک دقیقه بعد از ورود به زمین از فاصله حدود 35 متری با شوتی استثنایی دروازه سرخپوشان را باز کرد. گل میداوودی فقط از چند زاویه با دوربین‌های دستی یا گوشی‌های موبایل فیلمبرداری شد. گلی که در صورت تصویربرداری حرفه‌ای می‌توانست یکی از گل‌های برتر لیگ چهاردهم باشد.

مهدی رحمتی

عملکرد پرفراز و نشیب رحمتی در ترکیب پیکان باعث انتقادات زیادی از او شده بود. دروازه‌بان سابق تیم ملی در بازی با تراکتورسازی نمایشی فوق العاده داشت. او در نیمه اول و دوم چندین موقعیت از دلیر و ادینیو گرفت تا پیکان در زمین صدرنشین لیگ برتر پیروز شود. رحمتی در جریان بازی بهترین خط حمله لیگ را متوقف کرد و فقط یک بار از روی نقطه پنالتی از ایران‌پوریان گل خورد.

سعید دقیقی

دقیقی بعد از چند سال درخشش در لیگ برتر، این فصل نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند. او در هفته‌های اخیر روند رو به رشدی داشت و در بازی با تراکتورسازی یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود. دقیقی روی معدود موقعیت‌های پیکان در نیمه اول دروازه حریف را با ضربه سر باز کرد و نیمه دوم با فراری سریع و پاس به میلاد نوری گل دوم تیمش را ساخت. بهترین بازی دقیقی در لیگ چهاردهم در هفته غیبت دوربین‌های تلویزیونی بود.

ساسان انصاری

این هفته به جای سروش رفیعی، ساسان انصاری مرد اول فولادی‌ها بود. روز خوب انصاری و روز بد رفیعی را فقط تماشاگران حاضر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان دیدند. انصاری در دقیقه 12 برای تیمش پنالتی گرفت اما سروش رفیعی این موقعیت را از دست داد. او در نیمه دوم هم بعد از ایجاد چند موقعیت خوب روی دروازه حریف، با یک شوت دقیق از پشت محوطه جریمه دروازه ذوب آهن را باز کرد.

محمد حسین‌پور

هافبک جوان راه آهن که این فصل فقط 5 بازی برای این تیم انجام داده، مقابل سپاهان 90 دقیقه در زمین بود، تک گل تیمش را زد و فرصت زدن گل‌های بیشتر را هم داشت. شهاب گردان چند بار او را در گلزنی ناکام گذاشت اما در نهایت مغلوب شد. تصور کنید در بازی استقلال و استقلال خوزستان، هیچ دوربینی از درخشش و پاس گل علیرضا رمضانی فیلمبرداری نمی‌کرد. این اتفاق برای حسین‌پور افتاده و کمتر کسی متوجه درخشش پدیده جوان راه آهن مقابل سپاهان شده است.

میلاد غریبی

غریبی در بازی پدیده و استقلال بارها خط دفاعی آبی‌پوشان را آزار داد. او چندین موقعیت خوب ساخت، یک بار توپ را به تیرک زد، چند بار فروزان را مجبور به واکنش کرد و در نهایت تک گل تیمش را ساخت. شاید اگر رضا عنایتی پدیده همان عنایتی چند سال قبل بود، پدیده با موقعیت‌هایی که غریبی ساخت خیلی راحت 3 امتیاز بازی با استقلال را کسب می‌کرد.
کد خبر: 119900

وب گردی

وب گردی