دستگیری ۶ نفر دیگر از متهمان تیراندازی مراسم عزاداری بندر امام

دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی (ره) از بازداشت ۶ نفر دیگر از عوامل تیراندازی منجر به فوت در یک مراسم عزا در این شهر خبر داد.

به گزارش گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا جعفری‌اصل روز یکشنبه در خصوص این پرونده بیان کرد: شامگاه شنبه ۱۸ شهریورماه، در پی تیراندازی در یک مراسم عزاداری در بندر امام، مداح مراسم که مشغول خواندن شعر بود، مورد اصابت گلوله قرار گرفت و فوت کرد.

بیشتر بخوانید

دستگیری فردی که یک تعزیه‌خوان را در مراسم عزاداری زیر گرفته بود

وی ادامه داد: پس از این حادثه، دستور قضایی لازم صادر شد و با رصد اطلاعاتی و تلاش مامورین فراجا چهار نفر از عوامل برگزاری مراسم و مظنون اصلی این تیراندازی بازداشت شدند.

جعفری‌اصل گفت: با تشکیل پرونده قضایی در این خصوص،۶ نفر دیگر از عوامل مرتبط با حادثه نیز که تحت تعقیب قضایی قرار داشتند، بازداشت و یک سلاح کلاشینکف نیز از آنان کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد و با تمامی عوامل مرتبط با این حادثه و حوادث مشابه قاطعانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

برای مقابله و جلوگیری از انجام رسم غلط تیراندازی در مراسم مختلف، مسئولان استان و بزرگان طوایف با برگزاری پویش‌های مختلف فرهنگی، تلاش در برچیده شدن این رسم در استان دارند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1199329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =