هفته کاری بورس با چراغ سبز​​​​​​​ پایان یافت/ رشد ۲۲۰۰ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه رشد اندکی داشت و با افزایش حدود ۲۲۰۰ واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و ۶۹ هزار واحد ایستاد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، امروز چهارشنبه (۱۲ مهر) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد هزار و ۸۴ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۶۸ هزار و ۶۲۲ واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

 رضایی کوچی: بورس نتوانست در کنترل قیمت‌ها نقش آفرینی کند

شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۷۰۰ واحدی در ارتفاع ۷۱۳ هزار و ۴۹۴ واحدی ایستاد.

پایان هفته کاری بورس با چراغ سبز

 شاخص کل بورس با افزایش ۲۲۶۳ به دو میلیون و ۶۹ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز همین روند را داشت و رشد ۳۲۵۶ واحدی را تجربه کرد و روی ۷۱۵ هزار و ۹۹۰ واحد ثابت ماند.

در این بازار بیش از ۲۹۹ هزار معامله انجام شد که ارزشی بالغ بر ۳۹ هزار و ۷۸۱ میلیارد ریال داشت.

پتروشیمی پردیس، ایران‌ خودرو، گروه صنعتی پاکشو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سایپا، پالایش نفت بندرعباس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس جزو مهمترین نمادهایی بودند که بیشترین تاثیر را روی شاخص کل بورس داشتند و در این میان به غیر از پالایش نفت بندرعباس و صنایع پتروشیمی خلیج فارس دیگر نمادهای مذکور روند رو به رشدی را داشتند.

از سوی دیگر فرابورس هم با رشد ناچیز مواجه شد. شاخص کل در این بازار ۸۵ واحد افزایش را تجربه کرد و به ۲۵ هزار و ۹۲۹ واحد رسید. در این بازار بیش از ۱۸۴ هزار معامله انجام شد که ارزش آن‌ها بالغ بر ۲۵۱ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال بود.

مهمترین نمادهای فرابورس در بازار امروز شامل پلیمر آریا ساسول، تجلی توسعه معادن و فلزات، صنعتی مینو، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب و بهمن دیزل بود که در این میان به غیر از فولاد هرمزگان جنوب دیگر نمادها روند صعودی داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1200651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =