طرح «مهارت‌یار» یا دستیار مهارتی در دانشگاه آزاد اجرا می‌شود/ حضور ۱۳ هزار دستیار آموزشی سر کلاس‌های درس  

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از اجرای طرح «مهارت‌یار» یا دستیار مهارتی در دانشگاه آزاد خبر داد و گفت: فراخوان شرکت در این طرح هفته جاری منتشر و در سال تحصیلی جدید اجرایی می‌شود.

حامد حسن پور؛ رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به اینکه فراخوان شرکت در طرح دستیار مهارتی هفته جاری منتشر و امسال اجرایی می‌شود، اظهار کرد: در این طرح هر دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و در تمامی مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که مسلط به یک یا چند مهارت است، می‌تواند در سامانه ثبت‌نام کند و معاونت علوم تربیتی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بهره‌بردار است.  

بیشتر بخوانید: 

کسب ۱۳ مدال و دیپلم افتخار توسط دانشجویان دانشگاه آزاد در المپیاد علوم پزشکی کشور/ برگزیدگان تقدیر شدند+ اسامی

وی با بیان اینکه در طرح دستیار مهارتی باشگاه پژوهشگران طرف عرضه است و سامانه ثبت‌نام توسط این باشگاه راه اندازی شده است، ادامه داد: ارزیابی دستیاران مهارتی و تصمیم‌گیری در خصوص اینکه بر سر کدام کلاس حاضر شوند با معاونت علوم تربیتی و مهارتی است.  

حسن‌پور با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح اساتید دروس مهارتی ما در دانشگاه آزاد مشخص خواهند شد، افزود: ثبت نام دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با باشگاه پژوهشگران جوان و ثبت نام فارغ التحصیلان و کسانی که دارای مدرک هستند در این طرح از طریق سامانه مهارت‌یار انجام خواهد شد.  

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به طرح دستیار آموزشی نیز خاطرنشان کرد: ترم گذشته ۹۰۰ دانشجوی دکتری بر سر کلاس درس حاضر می‌شدند در حالی که در ترم جاری این تعداد به عدد ۱۲ هزار و ۹۰۰ نفر رسیده است و ۱۳ هزار نفر به طور کلی موفق به اخذ واحد در سامانه آموزشیار شده‌اند.  

انتهای پیام/  

کد خبر: 1202119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =