اعلام تسهیلات داوطلبان دارای معلولیت کنکور ارشد ۱۴۰۳ + جدول

تسهیلات سازمان سنجش در کنکور ارشد ۱۴۰۳ برای داوطلبان دارای معلولیت اعلام شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تسهیلات کنکور ارشد ۱۴۰۳ برای داوطلبان دارای معلولیت ( بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، آسیب گفتار و زبان، اتیسم و اعصاب و روان) اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد + جزئیات

این دسته از داوطلبان باید با علامتگذاری در دایره‌های این ردیف وضعیت خود را مشخص کنند. معلولیت و شدت معلولیت این افراد از سازمان بهزیستی استعلام خواهد شد و براساس شدت معلولیتی که به تأیید آن سازمان خواهد رسید، خدمات و تسهیلات لازم طبق جدول نیازهای برآورد شده متقاضیان دارای معلولیت به متقاضیان ارائه خواهد شد.

متقاضیان معلولی که در سازمان بهزیستی تشکیل پرونده نداده‌اند، باید با مراجعه به ادارات بهزیستی محل سکونت خود نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند. در صورت عدم تأیید معلولیت آنها توسط سازمان بهزیستی، خدمات و تسهیلات لازم به آنان ارائه نخواهد شد.

تسهیلات سازمان سنجش برای این داوطلبان در جدول زیر آورده شده است:

اعلام تسهیلات داوطلبان دارای معلولیت کنکور کنکور ارشد ۱۴۰۳ + جدول

به گزارش ایسکانیوز، ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از ۷ آبان ماه آغاز شد. متقاضیان تا ۱۳ آبان ماه فرصت دارند با مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و در صورت دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در آن دفترچه، برای شرکت در این آزمون اقدام کنند. این آزمون در روز جمعه ۴ اسفند ماه سال ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =