مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۳ تمدید شد

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در تمام دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی، دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و نهمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور تا ۱۷ آبان ماه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، عبدالرسول پورعباس با اعلام این خبرگفت: ثبت نام درآزمون کارشناسی ارشد از ۷ آبان ماه آغاز شده و تا به امروز ۱۳ آبان ماه ادامه دارد که تاکنون بیش از ۲۴۰ هزار متقاضی، در این آزمون ثبت نام کردند.

بیشتر بخوانید:

آغاز ثبت‌نام آزمون‌ دکتری تخصصی ۱۴۰۳ از چهارشنبه

معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: برای داوطلبانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، بتوانند تا روز چهارشنبه ۱۷ آبان به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه کرده و اقدام به ثبت‌نام نمایند.

وی تاکید کرد: ثبت‌نام داوطلبان فقط زمانی تکمیل شده است که در انتهای مراحل ثبت نام شماره پرونده ۷رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی دریافت کنند که باید هر داوطلب یک نسخه پرینت از تقاضانامه ثبت نام خود، تهیه و تا اعلام نتایج نهایی نزد خود نگهداری کند.

پورعباس افزود: متقاضیانی که تاکنون در این آزمون ثبت نام کرده و کدپیگیری دریافت کردند، درصورت لزوم، صرفاً در بازه زمانی فوق می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1204963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =