۱۷ آبان؛ آخرین مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد ۱۴۰۳

ثبت‌نام کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته فردا ۱۷ آبان ماه به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ از ۷ آبان ماه آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، فردا ۱۷ آبان ماه به پایان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

تغییر زمان ثبت‌نام نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳

متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام کنند.

آن‌دسته از متقاضیانی که قبلاً نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می‌توانند در صورت تمایل تا چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مراحل ثبت‌نام

مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org برای خرید کارت اعتباری ثبت‌نام (سریال ۱۲ رقمی) و دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره ۱)

تهیه فایل عکس اسکن شده متقاضی بر اساس توضیحات مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام

آماده کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز جهت ثبت‌نام

خرید کارت اعتباری ثبت‌نام.

هزینه شرکت در آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ مبلغ ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۳۶۸ هزار تومان) است که داوطلبان باید با خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به این مبلغ از سامانه خرید کارت اعتباری در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان مبلغ یک صد هزار ریال (۱۰ هزار تومان) است.

همچنین متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول‌) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی شناور (رشته دوم) هستند، ضرورت دارد که‌ کدرشته‌ امتحانی دوم را نیز در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند و برای رشته امتحانی دوم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۳۶۸ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

متقاضیان باید مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل کرده و سپس بر اساس فرم پیش‌نویس با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را براساس بندهای برنامه نرم‌افزاری ثبت‌نام وارد کنند.

به گزارش ایسکانیوز، آزمون کارشناسی‌ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در روز جمعه چهارم اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد. متقاضیان می‌توانند از سه شنبه اول اسفند تا پنجشنبه سوم اسفند با نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =