اسرائیل: قصد پایان دادن به جنگ را نداریم

بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر اسرائیل در کنفرانس خبری مشترک با یوآو گالانت وزیر جنگ و بنی گانتس عضو کابینه جنگ این رژیم گفت که قصد پایان دادن به جنگ را نداریم.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز از الجزیره، نتانیاهو مدعی شد: ما موفقیت‌های بزرگی کسب کردیم و قصد توقف نداریم و تا آخر ادامه خواهیم داد.

بیشتر بخوانید:

 تمایل دموکرات‌ها مبنی بر بی‌طرفی آمریکا در جنگ غزه

از سوی دیگر یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، گفت: هدف ما تروریست‌های حماس در غزه به ویژه تاسیسات و رهبران آن است.

وی با طرح این ادعا که یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه مسئول اصلی حمله ۷ اکتبر است، مدعی شد که هدف رژیم صهیونیستی ترور وی و رهبران دیگر حماس است.

گالانت گفت: ما مصمم هستیم که به هدف خود برسیم و ماموریت را که همانا برچیدن حماس و توانایی‌های این گروه و رسیدن به رهبران و مبارزان آن است، انجام دهیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما برای دستیابی به هدف خود یعنی از بین بردن حماس، بازگرداندن افراد ربوده شده و تغییر وضعیت در غزه مبارزه خواهیم کرد.

وی همچنین مدعی شد: ما از شمال و جنوب تا قلب شهر غزه در حال پیشروی هستیم و در داخل مناطق مسکونی می‌جنگیم.

گالانت افزود: ما در غزه با قدرت می‌جنگیم و نیروهای ما در مرز با لبنان نیز حضور دارند و نیروی هوایی ما در بالاترین آمادگی خود است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اضافه کرد: ما هزاران سرباز عادی و ذخیره در کرانه باختری برای مقابله با هر گونه درگیری داریم.

وی همچنین گفت: فشارها بر ما افزایش خواهد یافت و نیازمند تصمیمات سخت رهبری است، اما در جنگی که به ما تحمیل شده است دست از جنگ برنخواهیم داشت.

گالانت در پایان مدعی شد: ما قصد جنگ با حزب الله را نداریم و اگر (سید حسن) نصرالله اشتباه کند، لبنان را نابود خواهیم کرد.

بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفرانس خبری، گفت: قاتلان مکان امنی نخواهند داشت و ما در جنگی با چند جبهه هستیم.

وی افزود: ما هر کاری برای بازگرداندن افراد ربوده شده انجام می‌دهیم و زمان برای تظاهرات و تحقیقات وجود خواهد داشت، اما اکنون زمان جنگ است و ما پیروز خواهیم شد.

عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شد: حماس بعد از جنگ بر غزه حکومت نخواهد کرد و این باریکه بعد از جنگ هیچ تهدیدی برای ما نخواهد داشت.

گانتس در ادامه با طرح این ادعا که حماس حق وجود ندارد و ما رهبران آن را در هر کجا که باشند هدف قرار می‌دهیم، افزود: ما به مبارزه ادامه می‌دهیم و با هیچ معامله‌ای که شامل افراد ربوده نباشد موافق نیستیم.

به گزارش ایرنا، نیروهای مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع تل آویو آغاز کردند و رژیم صهیونیستی برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

حمایت غرب از رژیم اسرائیل به بهانه دفاع از خود، عملا چراغ سبز و مجوزی برای این رژیم در ادامه کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی بوده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1205571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =