حداد عادل: باید بانوان را در مسائل سیاسی دخالت داد

 رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: باید فردی که می‌خواهد مسئولیت بپذیرد به اقتضائات فعالیت کشوری آگاه باشد، لذا تربیت نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد و باید جوان‌ها را جدی گرفت و بانوان را در مسائل سیاسی دخالت داد.  

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی امروز در نشست توانمندسازی جوانان انقلابی خراسان رضوی با عنوان دوره ایمان و امید که با حضور ۲۵۰ نفر از جوانان، نخبگان و دانشجویان استان در محل اردگاه ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد، اظهار کرد: فلسطین و غزه مظلوم پیروز خواهند شد و آنچه این روزها می‌بینیم در تاریخ کم‌سابقه است. این حجم از جنایت رژیم صهیونیستی و چگالی کشتار در جنگ‌های جهانی و این مدت اندک، کم‌سابقه است.

بیشتر بخوانید:

حداد عادل: نبض آموزش و پرورش درست نمی‌زند

وی افزود: اتفاقات غزه با همه تلخی‌ها یک جنبه مثبت دارد و آن نمایان شدن چهره واقعی غرب است. آمریکای واقعی همان است که مردم دنیا اکنون مشاهده می‌کنند، فلسطین آزمایشگاهی در این ۷۵ سال برای راستی‌آزمایی دنیای غرب بوده است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: بخشی از ماجرای فلسطین را که نظاره کنیم، فقط جنایت می‌بینیم. با آنکه ابعاد هولوکاست مشکوک است، ولی کسی اجازه تحقیق و سؤال درباره آن را ندارد. اگر قرار باشد حرف‌های تاریخی بر مناسبت بین‌المللی حاکم باشد، آمریکا باید تمام کشورش را به سرخپوست‌ها بدهد.

حداد عادل عنوان کرد: آزادی و حقوق بشر تا زمانی خوب است که منافع آمریکا حفظ شود و آنگاه که منافع آن به خطر افتد حاضرند هزاران نفر را قربانی کنند. حکومت آمریکا حتی حاضر نیست برای حفظ جان مردم خودش از فروش اسلحه امتناع کند.

وی ادامه داد: ما در کشورمان متناسب با عظمت انقلاب، توسعه تشکیلات سیاسی نداشته‌ایم. مردم در اجتماعات ملی و مذهبی به صورت شکوهمند حضور دارند، ولی کافی نیست، لذا غیر از حضور مردم احتیاج به سازوکار سیاسی داریم و برای حفظ این انقلاب، همگام با زمان باید تحول پیدا کنیم.

حداد عادل بیان کرد: متأسفانه متناسب با عظمت انقلاب توسعه تشکیلات سیاسی نداشته‌ایم، در شورای ائتلاف از احزاب و گروه‌ها نمی‌خواهیم کار تشکیلاتی خود را کنار بگذارند، اما یکی از مشکلات کار سیاسی در ایران، فصلی بودن آن است که همه را در موسم انتخابات خلاصه کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: کم‌اعتنایی به جوانان یکی دیگر از معضلات کار تشکیلاتی است، جوانگرایی در بیانیه گام دوم انقلاب خوب فهمیده و عمل نشده است، در کار سیاسی باید معنای درست جوانگرایی فهمیده و برای آن برنامه‌ریزی شود.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بیان کرد: زنان باید در تصمیم‌گیری‌های مهم دخیل باشند؛ جامعه زنان ایران، آن جامعه شصت سال قبل نیست. زنان ایران در تمامی عرصه‌های مهم و بزرگ کشور نقش دارند، ولی باید زمینه بیشتر حضور زنان را در تصمیم‌گیری‌ها و فعالیت‌های تشکیلاتی فراهم کرد. زن را نباید فقط متخصص امور زنانه دانست، بلکه زنان باید در مسائل و تصمیم‌گیری‌های کشور دخالت کنند.

حداد عادل خاطرنشان کرد: ما حرف سیاسی بسیار می‌زنیم، اما فعالیت سیاسی منسجم و ادامه‌دار انجام نمی‌دهیم که این موضوع یکی از معضلات کار تشکیلاتی است؛ باید به افزایش بصیرت‌افزایی توجه ویژه‌ای داشت کارهای سیاسی و تشکیلاتی ایجاد پادزهر برای بی‌بصیرتی است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان این مطلب که کادرسازی هم از دیگر کمبودهای فعالیت‌های تشکیلاتی است، گفت: باید فردی که می‌خواهد مسئولیت بپذیرد، به اقتضائات فعالیت کشوری آگاه باشد، لذا تربیت نیروی انسانی باید مورد توجه قرار گیرد، بنابراین باید جوان‌ها را جدی گرفت و بانوان را در مسائل سیاسی دخالت داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1205793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =