دستگیری بیش از ۲ هزار قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر در گلستان

جانشین فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری ۲ هزار و ۳۲۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر و جمع‌آوری بیش از ۷ هزار معتاد متجاهر از ابتدای سال تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، سرهنگ فرزاد تاجره اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی آرامش در شهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان طی دو عملیات جداگانه با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی دو نفر از عوامل تهیه و توزیع مواد مخدر در شرق استان شدند.

بیشتر بخوانید:

محموله ۳۳ هزار لیتری میعانات گازی قاچاق به مقصد نرسید

وی با تاکید اینکه نیروهای خدوم انتظامی اجازه جولان به سوداگران مرگ را نخواهد داد، افزود: با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی انجام شده در بازرسی از یک دستگاه تریلی مقدار ۶۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش و در عملیاتی دیگر در بازرسی از منزل مقدار ۵۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان با توضیح اینکه طرح آرامش در شهر با شعار "شهری عاری از هر گونه معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر"، در نقاط و محل‌های آلوده به حضور معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر با توان حداکثری و ظرفیت موجود در رده‌های تخصصی پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور اجرا می‌شود، گفت: دستگیری ۸۵ خرده فروش مواد مخدر و جمع آوری ۳۱۰ معتاد متجاهر از دیگر دستاوردهای طرح امنیت در شهر بوده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در راستا مبارزه با مواد مخدر و اجرای عملیات آرامش در شهر، از ابتدای سال جاری تاکنون مقدار ۶ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در سطح استان گلستان کشف و ضبط شده است.

تاجره خاطرنشان کرد: از ابتدای فروردین ماه سال ۱۴۰۲ تا به امروز، تعداد دو هزار و ۳۲۶ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و بیش از ۷۰۰۰ معتاد متجاهر به جهت زیباسازی ویترین شهری جمع آوری شدند.

وی با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، ضمن تشکر از همکاری مردم عزیز با پلیس از آنها خواست همچون گذشته یاریگر پلیس بوده و اطلاعات خود را در خصوص خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر از طریق شماره تلفن ۱۱۰ گزارش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1206040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • عادل IR ۱۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
      0 0
      با سلام قاچاقچیان مواد مخدر در کل کشور اعدام شوند و به سارقین هم حکم قطع انگشت و حبس و رد مال داده شود و به زورگیران خشن هم محارب و اعدام داده شود و در اجرای حکم آنها هیچ ارفاقی نشود و صد در صد نابود شوند و معتادان مواد مخدر هم به صورت شبانه روزی از حاشیه پارک ها و معابر و لای اتوبانها جمع شوند و هیچ اعتراضی مورد قبول نباشد ، بیاییم کمی روشن تر ببینیم اوضاع جامعه امروزی ایرانمون رو و تا کی باید این جور افراد زندگیمان را به تباهی بکشند و تو ای مسوول که باید جامعه را به سوی پیشرفت ببری اگر در کارت کوتاهی کنی حذف خواهی شد پس باید بگوییم آری به اعدام و آری به حکم های سنگین و مجازات خلافکاران تا هرگز این روزگار زشت و خسته کننده رو تجربه نکنیم