ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر امروز یکشنبه رو در روی سپاهان قرار می گیرد و سرمربی این تیم به دلیل نارضایتی از عملکرد چند بازیکن ممکن است آنها را نیمکت نشین کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،‌ تیم فوتبال پرسپولیس که با ۱۷ امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارد، امروز یکشنبه ۲۱ آبان و از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان رو در روی سپاهان اصفهان قرار می‌گیرد. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار است و سه امتیاز این دیدار می‌تواند پرسپولیس را در کورس با استقلال برای صدرنشینی نگه دارد و سپاهان را برای رساندن به تیم‌های بالای جدولی کمک کند.

بیشتر بخوانید:

جای خالی استقلال در جمع ۴۰۰ تیم باشگاهی برتر دنیا / پرسپولیس و سپاهان تنها نمایندگان ایران

 تیم‌های سپاهان و پرسپولیس از ساعت ۱۶:۳۰ امروز (یکشنبه) در چارچوب هفته دهم لیگ برتر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم می‌روند.

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی‌فر، شهاب زاهدی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی و محمد عمری برای تیم میهمان از ابتدا به میدان می‌روند.

برای سپاهان هم پیام نیازمند، هادی محمدی، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و احسان پهلوان به میدان می‌روند.

این مسابقه با قضاوت موعود بنیادی‌فرد برگزار می‌شود.

کد خبر: 1206124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =