رتبه‌بندی معلمان تا آخر آذرماه پایان می‌یابد

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علی فرهادی در گردهمایی مدیران‌کل آموزش و پرورش استان‌ها و اعضای شورای معاونان وزیر آموزش و پرورش، گفت: به لطف خدا رتبه‌بندی تقریباً به پایان رسیده است و حتی می‌توانیم به نحوی پایان مرحله استقرار رتبه‌بندی و این اقدام بزرگ را در آذر امسال اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید:

پاداش پایان خدمت و اعمال رتبه‌بندی معلمان هنوز در پیچ و خم وعده‌ها

وی بیان کرد: در دولت سیزدهم نگاه به آموزش و پرورش، نگاه خوبی است. امسال تا کنون در ستاد ۴۱ درصد تخصیص بودجه گرفته شده که افزایش سهم نوسازی در حال پیگیری و رسیدگی است.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: پاداش پایان خدمت موضوعی است که در حال پیگیری و رایزنی با دستگاه‌ها و افراد مختلف هستیم و به زودی احکام بازنشستگان صادر خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسأله سرانه مدارس به جد در حال پیگیری است، افزود: رابطه خوبی بین ما و سازمان برنامه و بودجه برقرار است و ان‌شاءلله به سمت گره‌گشایی در بسیاری مسائل پیش می‌رود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =