مهدی مسکنی مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری شد + سوابق

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رییس هیأت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، در حکمی «مهدی مسکنی» را به‌عنوان «مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری» منصوب کرد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز،، متن حکم مهدی مسکنی به این شرح است: با عنایت به بند (ج) ماده واحده قانون اصلاح ماده (۱۱۳) قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی (مصوب ۱۳۸۸) و تصویب هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه در تاریخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲و نظر به شایستگی، تعهد و سوابق ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت "مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری" منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت‌ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست‌های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون مداری و در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بازنشستگان و موظفین آن صندوق، تمهیدات لازم را جهت انجام دقیق و پیوسته وظایف محوله بر اساس قوانین، مقررات و مفاد اساسنامه صندوق به عمل آورید.

امید است با اتکال به ذات اقدس پروردگار و تحت توجهات حضرت ولی عصر "ارواحنا فداه" در مسیر خدمتگزار به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تحقق آرمان‌های رفیع امام راحل عظیم الشان (ره)، منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و تدابیر دولت مردمی سیزدهم، با تلاش صادقانه، موفق و مؤید باشید.

به گزارش ایسکانیوز، مهدی مسکنی از چهره های نزدیک به قالیباف است و سوابق زیر را داشته است: دبیر انجمن علمی غذا و تغذیه، مدیر عامل تعاونی مسکن بنیاد رشد، رئیس هیئت مدیره انجمن نو اندیشان تغذیه ایران، مسئول کارگروه معین اشتغال سرمایه گذاری جوانان استان تهران، دبیر اشتغال زایی و توانمند سازی استانداری تهران، مشاور استانداراستانداری تهران، عضو هیئت مدیره و هیئت موسس شرکت سخا با موضوع سرمایه گذاری ، خیریه و اشتغال در مناطق محروم کشور، بازرس ویژه شهرداری تهران، دبیرکل ستاد بازسازی زلزله ارسباران و عضویت در هیئت مدیره شرکت رشد اندیش پارسیان.

انتهای پیام/

کد خبر: 1209863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 1
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۲۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
      0 0
      انتخاب مدیر عامل جدید صندوق بازنشستگی کشور مبارک باشد امیدوارم خداوند به بازنشستگان لطف عنایت فرماید
    • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
      0 0
      با سلام، تا زمانیکه بودجه صندوق بازنشستگی تامین نشود !تغیر مدیر صندوق بازنشستگی هیچ تاثیری ندارد!من فکر میکنم که مشکل اصلی بودجه است،اول باید این مشکل اساسی حل شود.