واکنش زاکانی به ماجرای گم شدن ۱۷ هزار میلیارد از شهرداری تهران

شهردار تهران به خبری که هفته گذشته برخی رسانه‌ها به نقل از یکی از اعضای شورای شهر تهران عنوان کرده بودند که ۱۷ هزار میلیارد از درآمدهای شهرداری تهران گم شده است، واکنش نشان داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی در حاشیه هشتاد و پنجمین پویش امید و افتخار که امروز در منطقه ۲۲ تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران در این باره گفت: ۱۷ هزار میلیارد تومان که درباره حساب‌های شهرداری مطرح شد، یک موضوع حسابداری است. این رقم هزینه شده و بیشتر آن برای پیش‌پرداخت‌های مختلف صرف شده است که اسناد آن مشخص است.

بیشتر بخوانید:

اختلاف نظر شهرداری و پلیس، نظارت بر محدوده طرح ترافیک را ضعیف کرده / چرا محدودیتی برای پلاک‌های شهرستان وجود ندارد؟

او در ادامه به نوسازی ناوگان حمل و نقل شهری تا شهریور سال آینده خبر داد و گفت: ون ها که ۱۰ هزار ون است و نوسازی تاکسی ها که به صورت جدی در دستور کار ما قرار گرفته است. وزیر کشور و نفت و نیرو همه دست به دست هم دادند که امسال گام های بلندی را در ۶ ماهه اول سال آینده داشته باشیم تا بزرگترین تحول در حمل و نقل عمومی را داشته باشیم و این را بگذارید در کنار خرید ۷۹۱ دستگاه واگن و ۱۱۳ دستگاه واگن ملی که از هفته آینده آغاز شد و همه اینها نوید می‌دهد که آینده حمل و نقل تهران بسیار متفاوت از شرایط فعلی خواهد شد که اثر مستقیم در مدیریت آلودگی هوای تهران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1210076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =