زاکانی: ماجرای پارک قیطریه هیاهو بر سر هیچ است

شهردار تهران گفت: در پارک قیطریه درختی قطع نمی‌شود ،بلکه یک ساختمان قدیمی به مسجد بدل می‌شود و به اقتضای نیاز پارک، سایر ظرفیت‌ها هم در نظر گرفته می‌شود، بنابراین هیاهوها در این ماجرا بر سر هیچ است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره حواشی ساخت مسجد در پارک قیطریه، اظهار کرد: ما مکرراً گفته‌ایم که این‌ از مصوبات اساسی است که سابقه آن به دهه ۷۰ بازمی‌گردد. ۴۳ پارک در تهران وجود دارد که در این طرح به‌عنوان یکی از اماکنی در نظر گرفته شده تا نیازهای عمومی مردم را برطرف کند و یکی از این نیازها هم مسجد است.

بیشتر بخوانید:

واکنش سخنگوی شهرداری تهران به ساخت مسجد در پارک قیطریه

وی افزود: در این مورد خاص هم نه درخت قطع می‌شود و نه اتفاقی می‌افتد، یک ساختمان قدیمی را به مسجد بدل می‌کنند و به اقتضای نیاز پارک، سایر ظرفیت‌ها هم دیده شده است و بنابراین هیاهوها بر سر هیچ است.

شهردار تهران در پاسخ به پرسشی درباره وجود آثار باستانی در این پارک، اظهار کرد: چیزهای عجیبی گفته می‌شود که ما هم تعجب می‌کنیم. آنجا یک ساختمان روشویی است که بدون قطع درخت به یک مکان قابل‌استفاده و خوب بدل می‌شود. این امر فقط به مسجد محدود نمی‌شود، حتی اضافه‌کردن مجموعه‌های آموزشی و خدماتی هم برای پارک‌ها در نظر گرفته شده است تا پارک‌های فرامنطقه‌ای تهران که این امکان برای‌شان وجود دارد بدون قطع درخت این موضوع را تجربه کنند. ما امسال ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار اصله درخت کاشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =