دانشجویان مشکلات را مبتنی بر انصاف و عدالت مطرح می‌کنند

اسمائیل زینالی در مراسم روز دانشجو گفت: دانشجویان به عنوان یک دیدبان آگاه مسائل جامعه را رصد می‌کنند و همچنین مشکلات را مبتنی بر انصاف و عدالت مطرح می‌کنند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین، اسمائیل زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مراسم روز دانشجو که در این دانشگاه برگزار شد گفت: دانشجو نماد تلاش، صبر ، امید و موفقیت های علمی و معنوی است. دانشجویانی که همیشه در جهت آرمان‌های نظام و انقلاب گام برداشتند و به عنوان یک دیدبان آگاه مسائل جامعه را رصد می‌کنند و همچنین مشکلات را مبتنی بر انصاف و عدالت مطرح می‌کنند، برای شکوفایی نظام جمهوری اسلامی موثر هستند.

زینالی ضمن تقدیر از حضور استاندار در این مراسم با بیان اینکه یک سری درخواست‌هایی که دانشجویان از استاندار داشتند می‌تواند از امکانات شهر تهیه شود، افزود: یکی از مسائل، بحث اتوبوس‌رانی دانشگاه است که ما در حال حاضر دو دستگاه اتوبوس داریم که با شهرداری قرارداد بسته شده و بخشی از هزینه‌ها بر عهده دانشگاه است؛ و امیدواریم در نشست‌هایی که با دانشجویان داشتیم این مسائل مطرح شده، پیگیری و حل شوند.


وی ادامه داد: قطعا دانشگاهی با این عظمت و با این تعداد جمعیت نمی‌تواند آری از مشکل باشد اما ما نسبت به مشکلات بی توجه نیستیم و در تلاش برای حل آن‌ها هستیم و دوست داریم از زبان دانشجویان مسائل را بشویم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با بیان اینکه شهریه‌ها با تورم سنخیتی نداشته و همیشه کمتر از آن بوده است، با اشاره به غذای سلف دانشگاه، گفت: غذاهای سلف دانشگاه با توجه به کیفیتی که دارند، با قیمت‌های نسبتا خوبی ارائه می‌شود؛ همچنین در غذاها از برنج معروف ایرانی از شرکت‌های بزرگ تهیه می‌شود.

وی در پایان افزود: از اینکه دانشجویان عزیز نظرات خود را مبتنی بر عدالت، نقادانه مطرح می کنند، بسیار سپاسگزارم و برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

خبرنگار: حدیثه کاظمی

انتهای پیام/

کد خبر: 1210121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =