جهت ارتقا سلامت جاده‌ای، آمادگی خودمان را برای آموزش سازمان‌ها اعلام میکنیم

سعید رحیمی گفت: به عنوان یکی از متولیان حوزه جاده‌ای در استان آمادگی این را داریم تا در جهت ارتقا سلامت راه‌ها در حوزه آموزش کمک حال کلیه ادارات و سازمان ها باشیم.

سرهنگ سعید رحیمی رئیس پلیس راه استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز گفت: تقاضای ما از رانندگان محترم این است که با توجه به شرایط جوی ناپایدار در استان و همچنین کاهش میدان دید، با احتیاط و با سرعت مطمئن در جاده‌ها رانندگی کنند و نکات ایمنی که از سوی پلیس راهور اطلاع رسانی می شود را رعایت کنند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر به دلیل جو نابسمانی که هوای استان را فراگرفته بود شاهد تصادفات متعددی بودیم، از جمله در محور رامشیر به ماهشهر یک دستگاه پژوپارس که به دلیل تجاوز به چپ در سبقت با یک دستگاه سواری پراید تصادف می‌کند که متاسفانه هر دو راننده در دم جان خودشان را از دست می‌دهند و یک نفر دیگر به مراکز درمانی اعزام می شود.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان عنوان کرد: لازم است در این ایام که ما با شرایط آب و هوایی خاصی مواجه هستیم همه رانندگان عزیزی که در تایم صبح و شب در سطح راه‌های استان تردد می‌کنند حتما ملاحظات رانندگی و توجه به جلو را داشته باشند تا خدایی ناکرده شاهد تکرار سوانح و افزایش آن در سطح استان نباشیم.

وی ادامه داد: یکی از نکات جدی که همه‌ی رانندگان باید اهتمام بیشتری داشته باشند، بحث سالم بودن و مطمئن بودن و ایمن بودن خودروهاست، که باید حتما هر چند وقت یک بار توسط رانندگان خودرو مورد بازبینی قرار بگیرد.

رحیمی تصریح کرد: از دیگر نکات مهم در سطح راه‌های استان، سهم حوادث رانندگی سازمان ها، ارگان ها، شرکت ها و ادارات دولتی ما در این ایام برای سفرهای کاری به صورت ۱۰۰ درصد در حوادث برای ما قابل لمس است؛ لذا از همه سازمان‌ها انتظار داریم ایمنی در رابطه با تردد جاده‌ها را به کارکنانشان آموزش دهند و حتما بحث ایمنی و آموزش را جدی بگیرند و این موارد را به پرسنل گوشزد کنند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان در پایان خاطرنشان کرد: ماهم به عنوان یکی از متولیان این حوزه آمادگی داریم تا در جهت ارتقا سلامت جاده‌ای در حوزه آموزش، کمک حال کلیه ادارات و سازمان‌های استان باشیم.

خبرنگار: محمدعلی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1211377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =