جان باختن ۳ نفر بر اثر تصادف در محور شاهرود-آزادشهر

تصادف خونین در محور شاهرود-آزادشهر تا کنون سه کشته بر جای گذاشته است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، گویا سوانح رانندگی دست از سر مسافران در جاده‌های شرق استان سمنان بر نمی‌دارد و این‌بار نیز سانحه رانندگی در محور شاهرود-آزادشهر رخ داده و منجر به کشته و زخمی شدن ۷ نفر شده است.

بیشتر بخوانید:

تصادف پراید حامل سوخت قاچاق ۲ کشته برجای گذاشت

آن‌گونه که خبرنگار دریافته است؛ این سانحه به علت انحراف خودروی پژو رخ داده و احتمال تأثیر لغزندگی جاده بر اثر بارش باران در رخ دادن این سانحه خونین وجود دارد.

فرماندار شاهرود ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه تصادف یک‌دستگاه پژو پارس با خودروی تریلی در جاده شاهرود- آزادشهر منجر به کشته شدن سه نفر از سرنشینان پژو پارس در صحنه تصادف شده است.

ابوطالب جلالی با اشاره به محل دقیق وقوع این سانحه رانندگی اضافه کرد: این سانحه در سه راهی جنگل اولنگ در محور شاهرود-آزادشهر رخ داده است.

وی در تشریح چگونگی وقوع این سانحه رانندگی اظهار داشت: در حوالی ساعت ۱۳ ظهر امروز بر اثر انحراف یک‌دستگاه خودروی پژو پارس از جاده و برخورد آن با گاردریل و سپس برخورد با یک‌دستگاه تریلی متأسفانه سه نوجوان حدوداً ۱۵ ساله از سرنشینان خودروی سواری در صحنه تصادف جان خود را از دست دادند.

فرماندار شاهرود بیان کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه، بالگرد اورژانس هوایی به منطقه اعزام و در مجموع چهار مصدوم این سانحه به بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود منتقل شدند.

جلالی اضافه کرد: با توجه به گزارش های رسیده خودروی سواری حامل هفت سرنشین بوده که سه نفر از آنان کشته شده و چهارنفر نیز مصدوم شدند.

به گفته وی، حال یک نفر دیگر از سرنشینان خودروی پارس -که یک خانم حدوداً ۴۰ ساله است- بسیار وخیم بوده و به‌همراه سه مصدوم دیگر این سانحه برای مداوا به بیمارستان اعزام شده است و کادر درمان مشغول رسیدگی به وضعیت این مصدومان هستند.

ایمن سازی جاده‌ها یکی از مواردی است که مورد مطالبه جدی مردم در استان سمنان است. این استان با در اختیار داشتن بیش از ۵۵۰ کیلومتر از مسیر حدود ۹۰۰ کیلومتری تهران-مشهد، سهم زیادی از ترددهای جاده‌ای در این مسیر را به خود اختصاص داده است. همچنین شهرستان شاهرود از سه مسیر توسکستان-گرگان، خوش ییلاق-آزادشهر و مسیر اولنگ علی آباد کتول به استان گلستان راه داشته و در واقع یک "هاب مواصلاتی" در این مسیرها ایجاد کرده است.

در دامغان و سمنان و گرمسار محورهای مواصلاتی مهمی از جمله دامغان-معلمان-جندق و دامغان گلوگاه-بهشهر، سمنان-معلمان-جندق و سمنان-فیروزکوه و همچنین گرمسار-فیروزکوه و ایوانکی-آبسرد وجود دارد که هرساله اخبار سوانح در این محورها کام مردم را تلخ می‌کند.

بر همین اساس نیز در کنار پروژه‌های تأمین آب شرب به عنوان نخستین مطالبه مردمی، ایمن‌سازی و بهسازی محورهای مواصلاتی مهم و ارزشمند استان سمنان مطالبه مهم مردم در دوم سفرهای استانی رئیس جمهور از شخص آیت‌الله رئیسی و وزرای نیرو و راه و شهرسازی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1226788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =