۶۰ درصد جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی فعال هستند

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در این استان در وضعیت فعال قرار دارند که این مشکل به زودی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از بجنورد، علی‌اصغر برومند مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی درر ابطه‌ با غیرفعال‌شدن جایگاه‌های سوخت در این استان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان خراسان شمالی در وضعیت فعال قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه این مشکل به‌صورت کشوری است و هیچ ربطی به داخل استان ندارد، گفت: هم اکنون ۲۸ جایگاه در استان فعال هستند.

برومند بیان داشت: مشکل پیش‌آمده از صبح امروز ساعت ۱۰ پیش‌آمده که مشکل به زودی رفع خواهد شد.

وی ابراز داشت: همچنین در حال حاضر سوخت عرضه شده در جایگاه‌های فعال با قیمت آزاد لیتری ۳ هزار تومان است که با رفع مشکل از صبح روز آینده مجدد با قیمت دولتی توزیع انجام خواهد شد.

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اضافه کرد: نکته قابل‌توجه این است که شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت بنزین مطرح شده که این مشکل پیش‌آمده هیچ ارتباطی به صحت این شایعات در بازار سوخت ندارد و هیچ‌گونه گرانی لحاظ نخواهد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1211461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =