تراکتور برای خرید مهاجم سپاهان دندان تیز کرد

باشگاه تراکتور قصد دارد برای تقویت خط حمله این تیم با مهاجم سپاهان وارد مذاکره شود.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، باشگاه تراکتور در اولین اقدام خود در نقل‌وانتقالات زمستانی قصد دارد برای تقویت خط حمله‌اش سراغ مذاکره با مهاجم تیم سپاهان برود.

بیشتر بخوانید:

بمب نقل و انتقالات سپاهان ترکید!

در این راستا شنیده می‌شود اصلی‌ترین گزینه سرخپوشان تبریزی برای تقویت تیم‌شان، عیسی آل‌کثیر مهاجم کنونی باشگاه سپاهان است که تراکتوری‌ها قصد دارند در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل درخواست رسمی خود برای جذب این بازیکن را به باشگاه اصفهانی ارسال کنند.

تراکتوری‌ها امیدوارند با توجه به ترافیک بالای تیم سپاهان در خط حمله، باشگاه اصفهانی با جدایی آل‌کثیر موافقت کند و به این ترتیب مشکلی برای جذب این بازیکن نداشته باشند.

از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد این باشگاه علاوه بر آل‌کثیر، یک مهاجم خارجی دیگر را نیز مدنظر گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1211829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی علایی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۹
      0 0
      باسلام و عرض ادب به چند دلیل به صلاح نیست که این مهاجم با تراکتور قرارداد ببندد و به این تیم بپیوندد: ۱ – داشتن سن زیاد ۲– یکبار هم در فصل گذشته صحبت پیوستن این مهاجم به تراکتور بود که این مهاجم علیرغم داشتن پیشنهاد خوب از تیم تراکتور دلش تا دقیقه آخر با تیم پرسپولیس بود وچون آقای گلمحمدی این مهاجم رو نخواست ازیک طرف از روی لجبازی و از طرف دیگر با پیشنهاد سنگین تیم سپاهان روبرو شد و به اون تیم رقیب رفت با وجود تمام مشکلاتی که بوجود آمد تو اون تیم که نمونه اش نیمکت نشینی ، ولی باز به تراکتور نه گفت . خلاصه این سوابق نشان میدهد این بازیکن دلش با تراکتور نیست و اگه هم به تراکتور بیاد فقط به خاطر پول و بازی کردن بصورت فیکس خواهد آمد والسلام ، و تعصب اینا در کار نخواهد بود ، تراکتور تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگ می طلبدکه در اندازه این تیم باشند . ودرضمن با مبلغ بالا رازی خواهد شد به تراکتور بیاید که دراین صورت با اون رقم های سنگین بازیکن رزومه دار خارجی بسیار به صلاح تر از این بازیکن پابه سن گذاشته و جاه طلب خواهد بود.