تیم منتخب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال

تیم منتخب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در تسخیر ستاره‌های ملوان، استقلال تهران و سپاهان قرار گرفت.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس روز گذشته (سه‌شنبه) در حالی به پایان رسید که ٢٠ گل در این هفته از خط دروازه‌ها عبور کرد. نکته جالب توجه اینجاست که سه بازی در این هفته بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید و تنها ۴ تیم‌ موفق به شکست حریفان شدند که ٢ تیم میهمان بودند و ٢ تیم دیگر میزبان.

بیشتر بخوانید:

کنایه یک استقلالی به جایگاه پرسپولیس در جدول لیگ برتر

در تیم منتخب این هفته، نمایندگان ٧ تیم حضور دارند که ملوانی‌ها با سه بازیکن، بیشترین نماینده را در این منتخب دارند و دو تیم سپاهان و استقلال هر کدام با دو نماینده در رده بعدی قرار دارند.

ترکیب منتخب این هفته به شرح زیر است:

افشار صداقت (ملوان بندر انزلی)

اگر چه ملوان در یک بازی پرگل موفق شد میزبان خود مس رفسنجان را شکست دهد اما نباید نقش سنگربان این تیم را در این بازی نادیده گرفت. او با ثبت پنج سیو در این بازی نقش مهم و تعیین کننده‌ای را ایفا کرد و بارها ناجی‌ قوهای انزلی شد.

آرمین سهرابیان (استقلال)

مدافع آبی‌پوشان پایتخت در بازی با نساجی مهم‌ترین اتفاق این بازی را رقم زد و آغازگر برتری پر گل استقلال برابر این تیم مازندرانی بود. درحالی که نیمه نخست بازی به نظر می‌رسید بدون گل به اتمام برسد اما سهرابیان روی ارسال تماشایی ابوالفضل جلالی موفق شد گل نخست این تیم به ثمر برساند تا شاگردان نکونام با روحیه بالا راهی رختکن شوند. این مدافع در پایان این بازی با دریافت نمره ٨/۵ بهترین بازیکن استقلال در این بازی لقب گرفت.

جفرسون باهیا (فولاد خوزستان)

شاگردان ایگناسیو مارتینز درحالی برابر ذوب‌آهن اصفهان به تساوی رسیدند که این تیم در سه هفته اخیر موفق شد دومین کلین شیت خود را ثبت کند. جفرسون باهیا مدافع این تیم در طول این بازی بارها و بارها مانع گلزنی و طراحی حمله توسط بازیکنان ذوب‌آهن شد تا با عملکرد خوب خود در تیم منتخب هفته قرار گیرد.

پدرام قاضی‌پور (ملوان بندرانزلی)

قاضی‌پور به طور حتم مهم‌ترین چهره قوهای سپید انزلی در بازی با مس رفسنجان بود. این مدافع در نیمه نخست بازی دو بار موفق شد دروازه حریف را باز کند تا سهم پررنگی در این پیروزی خارج از خانه داشته باشد. قاضی‌پور پیش از این گل سه امتیازی ملوان را مقابل هوادار تهران به ثمر رسانده بود.

ابوالفضل جلالی (استقلال تهران)

مدافع مغضوب ریکاردو ساپینتو در لیگ بیست و سوم ستاره تیم جواد نکونام شده است. او با ارسال تماشایی خود پایه گذار گل اول استقلال مقابل نساجی بود و در اواخر نیمه دوم با شوت استثنایی خود گل چهارم تیمش را وارد دروازه قائمشهری‌ها کرد تا نقش پررنگی در پیروزی پر گل آبی‌پوشان پایتخت داشته باشد.

محمدرضا سلیمانی (ملوان بندرانزلی)

سلیمانی یکی دیگر از ستاره‌های ملوان در پیروزی پرگل این تیم برابر مس رفسنجان بود. این بازیکن در دقایق پایانی این دیدار ابتدا گل سوم تیمش را به ثمر رساند و پاس گل چهارم را به پوریا پورعلی داد تا نقش مهمی در برتری شاگردان تارتار در رفسنجان داشته باشد.

دابو (سپاهان اصفهان)

ستاره این روزهای طلایی‌پوشان زاینده رود علی‌رغم حواشی که در روزهای ابتدایی خود در این تیم داشت حالا تبدیل به مهره کلیدی و ثابت ژوزه مورایس شده است. وی در بازی با هوادار تهران موفق شد ٢ پاس گل بدهد تا نقش غیرقابل انکاری در برتری پرگل سپاهان در این بازی داشته باشد.

امید عالیشاه (پرسپولیس)

کاپیتان سرخ‌پوشان در روز بازگشتش به ترکیب اولیه این تیم، برخلاف نمایش تیم محبوبش، عملکرد قابل قبولی داشت. وی بارها روی دروازه استقلال خوزستان موقعیت سازی کرد و در نهایت یک پاس گل داد تا برترین بازیکن پرسپولیس در عصر تلخ اهواز مقابل تیم قعرنشین لیگ بیست و سوم باشد.

جواد آقاپور (استقلال خوزستان)

مهاجم آبی‌پوشان خوزستان ستاره بدون چون و چرا این تیم در دیدار حساس برابر پرسپولیس بود. او در این بازی حساس دو بار موفق شد دروازه این تیم را باز کند. او تنها بازیکن در یک سال گذشته است که موفق می‌شود دوبار دروازه علیرضا بیرانوند سنگربان شماره یک تیم ملی را باز کند. این بازیکن در پایان این بازی نمره خوب ٨/۴ را گرفت تا ستاره تیمش باشد.

مهدی عبدی (تراکتور)

پرشورها در شرایطی توانستند چهارمین پیروزی متوالی خود را کسب کنند که مهدی عبدی مهاجم سابق سرخ‌پوشان پایتخت در این پیروزی نقش پررنگی داشت. با نظر خمس، عبدی در دقیقه ۶۷ بازی به جای گوستاو واگنین وارد میدان شد. مهاجم سابق پرسپولیس تنها ۳ دقیقه زمان نیاز داشت تا روی پاس ریکاردو آلوز گل نخست بازی را به ثمر برساند. ۲۰ دقیقه بعد عبدی موفق شد در واپسین دقایق بازی روی پاس مهدی هاشم نژاد برای دومین بار دروازه خودروسازان را باز کند.

شهریار مغانلو (سپاهان اصفهان)

با نظر مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان، مغانلو از ابتدا در ترکیب این تیم برابر هوادار قرار گرفت. این بازیکن با درخشش در این بازی به خوبی به جواب اعتماد سرمربی تیم پاسخ مثبت داد. این مهاجم در این بازی در نیمه نخست دو بار دروازه حریف تهرانی را باز کرد و یک پاس گل هم داد تا مهم‌ترین بازیکن طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود در این بازی باشد. مغانلو با ٢ گلی که در این بازی به ثمر رساند حالا با ٨ گل زده در کنار دیگر مهاجم سپاهان یعنی رضا اسدی در صدر جدول برترین گلزنان این فصل قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1211895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =