به‌دنبال حضور همه جریان‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات هستیم/ انتخابات امری ملی و کشوری با آثار فراملی است

معاون سیاسی وزیر و رییس ستاد انتخابات کشور گفت: دولت به دنبال حضور همه جریان‌ها، اقوام و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاش هستیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، سیدمحمد تقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بستر برگزاری انتخابات با شکوه در کشور مهیا می‌شود، اظهار کرد: در انتخابات سالجاری به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور هستیم و رای مردم تعیین کننده است و ما وظیفه امانت داری از رای مردم را بر عهده داریم.

شاهچراغی با تاکید بر اینکه انتخابات سالم و امن از وظایف ستاد انتخابات در برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: دولت به دنبال حضور همه جریان‌ها و سلایق سیاسی در انتخابات مطابق با قوانین کشور است و در تلاش هستیم با اجرای خوب انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم و تشکیل یک مجلس قوی باشیم.

وی گفت: دشمنان بدون شک به دنبال اخلال در روند برگزاری انتخابات هستند بنابراین در اجرای انتخابات باید همه ابعاد دیده شود و مسئولان باید در اجرای انتخابات تمام و کمال پای کار باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور اضافه کرد: دشمنان از مدت‌ها پیش عملیات روانی خود را شروع کرده و سعی در ناامیدی مردم برای حضور در انتخابات دارند که راهکار مقابله با این هجمه، جهاد تبیین است و باید نشست‌های مختلفی با اقشار مختلف مردم در جهت تبیین اهمیت و جایگاه رای مردم در نظام اسلامی و نقش مردم در تعیین سرنوشت کشور برگزار شود.

معاون سیاسی وزیر کشور تصریح کرد: برای افزایش مشارکت‌های مردمی در انتخابات، نقش آفرینی گروه های مرجع، ارتباط چهره‌به‌چهره و بهره‌گیری از معتمدان و بزرگان اقوام و مذاهب در جهاد تبیین مؤثر است و در همین راستا حضور همه جریان‌ها و قومیت ها در برگزاری انتخابات پرشور تاثیرگذار است.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های مردمی در برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه اظهار کرد: فرهنگیان، ورزشکاران، روحانیت، دانشجویان، معتمدین و... می توانند در جهاد تبیین نقش موثری در روند برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات ایفا کنند.

رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: انتخابات امری ملی و کشوری است، اما آثار آن فراملی است که برگزاری شایسته این امر نیازمند پای کار بودن همه مردم و مسئولان است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه بنابر پیمایش های میدانی و افکارسنجی های صورت گرفته، مردم علی رغم همه فضاسازی های دشمن، با قدرت پای انقلاب اسلامی و آرمان های شهدا ایستاده اند، گفت: امیدواری مردم به نظام بی تردید انتخابات با شکوهی را رقم خواهد زد.

به گفته این مسئول، انتخابات خط قرمز نظام و دولت مردمی سیزدهم است و دولت بایستی در برگزاری سالم انتخابات باید امین مردم باشد و صیانت از آرا و صندوق های رای وظیفه تمامی مجریان انتخابات است.

وی با تاکید بر این امر که کرمانشاهیان همیشه در صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام حاضر بوده اند، گفت: مردم استان کرمانشاه در طول تاریخ بعد از انقلاب اسلامی به لحاظ همراهی، حمایت، حضور در صحنه و انجام تکلیف بویژه در ۸ سال دفاع مقدس پای کار نظام و انقلاب بوده‌اند و امیدوارم بتوانیم نسبت به این مردم بصیر، پهلوان و دلاور اعم از شیعه، سنی، اهل حق و... در انجام وظایف و خدمت، موفق باشیم.

خبرنگار:سید محمد مهدی حسینی

انتهای پیام/

کد خبر: 1212024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =