جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته چهاردهم

تیم پرسپولیس را می‌توان پیروز بزرگ مدعیان لیگ برتر فوتبال در هفته چهاردهم دانست.

به گزارش گروه ورزشی اییسکانیوز، امروز (یکشنبه) روز مهمی برای نیم‌فصل اول لیگ برتر فوتبال بود و دو تیم صدرنشین لیگ برتر امتیازات مهمی در آغاز هفته چهاردهم مسابقات از دست دادند.

بیشتر بخوانید:

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال / استقلال به تساوی با گل ‌گهر رضایت داد /پرسپولیس با یک یار کمتر شمس‌آذر را برد

استقلال در سیرجان از پس گل‌گهر برنیامد، اما با 29 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر باقی ماند. سپاهان برای بازگشت به صدر باید بر آلومینیوم غلبه می‌کرد، اما در خانه خود مغلوب شد تا با 27 امتیاز، همچنان در رده دوم جدول باشد. طلایی‌پوشان اکنون دو امتیاز با استقلالِ صدرنشین فاصله دارند، اما در صورت پیروزی در دیدار معوقه روز پنجشنبه (مقابل گل‌گهر)، جای استقلال را در صدر می‌گیرند.

پرسپولیس اما پیروزی حساسی مقابل شمس آذر کسب کرد و با 25 امتیاز، به رتبه سوم جدول راه یافت تا پیروز مهم بازی‌های امروز لقب بگیرد. برتری برابر نساجی در دیدار معوقه هفته دهم که روز پنجشنبه برگزار می‌شود، اختلاف پرسپولیس با رقیب سنتی‌اش را به یک امتیاز می‌رساند.

در قعر جدول هم رقابت برای بقا داغ‌تر شد. استقلال خوزستان بالاخره طعم پیروزی را چشید و با وجود ادامه قعرنشینی، امتیازات خود را به عدد هشت رساند. نساجی هم با یک امتیازی که از هوادار گرفت، با 10 امتیاز در جایگاه پانزدهم ماندنی شد و صنعت نفت با 11 امتیاز، در رتبه چهاردهم روزگار می‌گذراند.

استقلال خوزستان با برد نوبرانه‌ای که امروز به دست آورد، خط تیره مقابل بردهایش پاک شد. در جدول هم‌اکنون فقط مقابل نام تراکتور یک خط تیره دیده می‌شود که مربوط است به تعداد تساوی‌های این تیم.

نتایج دیدارهای برگزار شده هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پیکان صفر - فولاد خوزستان صفر
نساجی مازندران 2 - هوادار 2
گل‌گهر سیرجان یک - استقلال یک
استقلال خوزستان 2 - مس رفسنجان یک
سپاهان اصفهان صفر - آلومینیوم اراک یک
پرسپولیس 2 - شمس آذر قزوین یک

جدول در زیر آمده است:

 لیگ برتر فوتبال

انتهای پیام/

کد خبر: 1212411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =