سارقانی که جلوی درب ادارات موتور می‌دزدیدند دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری۲ سارق موتور سیکلت با کشف ۹ سرقت در این زمینه خبر داد.

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان گفت: با توجه به وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان آبادان، دستگیری متهم یا متهمان به سرقت، در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی تخصصی و تحقیقات میدانی و انجام کار اطلاعاتی هدفمند و تلاش شبانه روزی، ماموران انتظامی کلانتری۱۶ امیرکبیر موفق شدند، متهمان به سرقت موتورسیکلت که دو نفر بوده را شناسایی و با هماهنگی قضایی طی عملیاتی آنان را دستگیر و در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه سارقان،۳دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه بیشتر سرقت‌های رخ داده در جلوی اداراتی بوده که موتورسیکلت شهروندان بدون هیچ تجهیزات امنیتی رها شده بود، تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌ها تخصصی به عمل آمده به ۹فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ کشوری با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند، از شهروندان خواست، هنگام انجام امور روزانه خود، موتورسیکلت را در پارکینگ‌های عمومی که نگهبان دارد و یا مقابل دید خود، پارک نمایند.

خبرنگار: نسیم الوانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1212622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =