ترکیب خبرساز و احتمالی پرسپولیس مقابل نساجی!

یحیی‌ با توجه به محرومیت‌ها و شرایط تیمش، با تغییراتی چینش دیدار برابر نساجی را در نظر گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز،بعد از پیروزی مقابل شمس آذر قزوین اکنون سرخ‌ها چشم به کسب نتیجه برابر نساجی دوخته‌اند تا جایگاه خوبی را در پایان نیم فصل از آن خود کنند.

بیشتر بخوانید:

مصدومان پرسپولیس تست پزشکی دادند

یحیی گل‌محمدی برای این بازی علی نعمتی را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت و مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی و وحید امیری نیز مدت‌هاست که به دلیل مصدومیت دور از دسترس او قرار دارند.

خط دفاعی پرسپولیس نیز با توجه به محرومیت علی نعمتی با یک تغییر نسبت به دیدار قبلی همراه خواهد بود. محمدمهدی احمدی، بازیکن جوان سرخ‌ها، در این بازی در سمت چپ دفاعی حاضر خواهد شد و باید دید اولین حضور فیکس او با چه نمایشی همراه می‌شود. در روز نیمکت‌نشینی کنعانی‌زادگان، قلب دفاعی پرسپولیس با حضور دو بازیکنی که سابقه حضور در نساجی را در کارنامه دارند شکل خواهد گرفت؛ فرشاد فرجی و گئورگی گولسیانی با حضور دوباره در قلب دفاعی باید دید چه شرایطی برابر حریف خواهند داشت. در سمت راست نیز دیگر مدافع شمالی و البته مازنی سرخ‌ها برابر نساجی به میدان می‌رود و یحیی گل‌محمدی بار دیگر به دانیال اسماعیلی‌فر اعتماد خواهد داشت.

برای خط میانی نیز بعد از مدت‌ها شاهد بازگشت سینا اسدبیگی خواهیم بود. هافبک دفاعی جوان سرخ‌ها مدت‌ها نیمکت‌نشین بوده و اکنون به دلیل بیماری میلاد سرلک فرصت حضور در ترکیب را به دست آورده است. در کنار او نیز سروش رفیعی به میدان خواهد رفت.

سعید صادقی و مهدی ترابی نیز دو بازیکن دیگر خط میانی پرسپولیس برابر نساجی خواهند بود و در نهایت نیز زوج خط حمله این تیم را امید عالیشاه و نبیل باهویی تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند
گئورگی گولسیانی
فرشاد فرجی
دانیال اسماعیلی‌فر
محمدمهدی احمدی
سینا اسدبیگی
سروش رفیعی
مهدی ترابی
سعید صادقی
امید عالیشاه
نبیل باهویی

یحیی گل‌محمدی روی نیمکت تیم خود نیز کنعانی‌زادگان، مسعود ریگی، وحدت حنانوف، محمد عمری و شهاب زاهدی را به عنوان چهره‌های تاثیرگذار خواهد داشت و باید دید قادر خواهند بود دومین برد پیاپی برای تداوم حضور در جمع مدعیان را مقابل حریف قعرنشین خود را شکل دهند یا خیر.

انتهای پیام/

کد خبر: 1213026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =