مشارکت قوی، رقابت واقعی و امنیت انتخابات

محمدکاظم انبارلویی*

گروه سیاسی ایسکانیوز- محمدکاظم انبارلویی در یادداشتی تحت عنوان «مشارکت قوی، رقابت واقعی» نوشت:

بیشتر بخوانید:

شرایط سنی برای شرکت در انتخابات اعلام شد


الف- مقام معظم رهبری در دیدار مردم خوزستان و کرمان مطالب مهمی را درباره انتخابات پایان امسال فرمودند و بار دیگر یادآور شدند؛ مشارکت قوی، رقابت واقعی، سلامت به معنای حقیقی کلمه و امنیت انتخابات در مردم‌سالاری دینی آن‌هم در قاب بیانیه گام دوم اهمیت فوق‌العاده دارد.
فارغ از این‌که چه کسانی در انتخابات آینده به مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی راه می‌یابند، نفس انتخابات؛ جلوی دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی را می‌گیرد.
بازگشت دیکتاتوری، هرج و مرج و ناامنی خاستگاه اصلی استبداد جهانی و استکبار و اراده دولت خبیث آمریکا و صهیونیسم جنایتکار علیه ملت ایران است.
خط تبلیغاتی که آن‌ها علیه مردم‌سالاری دینی در ایران دنبال می‌کنند چند سرفصل دارد.
1- ترویج این دروغ که انتخابات تأثیری در اداره کشور و بهبود زندگی مردم ندارد!
2- اداره کشور بدون خواست مردم انجام می‌شود!
3- سیاست در ایران پیچیده است از آن سردرنمی‌آوریم لذا شرکت در انتخابات بیهوده است.
4- بین ارزش‌هایی که مردم به آن اعتقاد دارند با ارزش‌های حاکمیت فاصله وجود دارد.
5- گرانی، فساد و کمبودها را باید آنقدر بزرگ کرد تا مردم احساس بدبختی و احساس فقر کنند. احساس فقر است که مردم را به جنبش برای براندازی وامی‌دارد.باید به مردم گفت؛ جز سیاهی چیز دیگری وجود ندارد!
روزانه ده‌ها گزارش، فیلم، خبر و مستند در ارتش رسانه‌ای غرب علیه ملت ایران حاوی این 5 سرفصل بارگذاری می‌شود.
هدف اصلی این سرفصل‌های عملیاتی جنگ روانی در بستر جنگ‌شناختی این است که کشور را به سال‌های دیکتاتوری قبل از انقلاب ببرند!
در سایه این دیکتاتوری، ناامنی و هرج و مرج پدید آورند به گونه‌ای که اصلا مردم فراموش کنند نعمت انقلاب چه دستاوردهای سترگی برای آن‌ها داشته است.
ب- خدا رحمت کند امام بزرگوار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را همان اوایل انقلاب می‌فرمود: «تا غرب‌زده‌ها اصلاح نشوند شما به استقلال نمی‌رسید. این‌ها نمی‌گذارند ما روی پای خود بایستیم» (امام خمینی (ره) 7 آبان 58)
ما گرفتار جریانی هستیم که پس از فرار شاه آن ملعون این جماعت غرب‌گرا را به‌عنوان وارثان خط خود در ایران به جای گذاشت. این جریان یک جریان فکری است.مختصات این جریان فکری در پارادایم هژمونی آمریکا در ایران و منطقه و جهان تعریف می‌شود.
این جریان که در اوایل انقلاب و هم‌آغوشی جریان نفاق و جریان لیبرالیسم ظهور کرد ، هدف خود را هدم جمهوری اسلامی و بازگشت به دیکتاتوری قبل از انقلاب با بازتعریفی جدید اعلام کرد. ملت ایران با دادن 17 هزار شهید ترور در برابر آن‌ها ایستاد و آن‌ها را روانه زباله‌دان تاریخ کرد. آمریکا پس از آن ناامید نشد از پس‌مانده‌های این جریان شروع به بازتولید فتنه کرد با سازماندهی جدید با گفتمان نو، لایه‌هایی تحت عنوان «اصلاحات» تبهکاری و فریب و فسادهای گذشته در براندازی نظام را نوسازی کرد.
ما امروز در برابر جریانی قرار داریم که ادعای اصلاح دارد اما مسیر دیکتاتوری و ناامنی و هرج و مرج را طی می‌کند.
ما امروز در برابر جریانی قرار داریم که ذلت و تسلیم در برابر مظالم آمریکا و اسرائیل غاصب را تبلیغ می‌کنند و عملاً به نمایندگی از نتانیاهو به عنوان یک سرباز در داخل علیه ملت عمل می‌کنند.
ما امروز گرفتار جریانی هستیم که با ادعای اصلاحات دین‌گریزی و ولنگاری فرهنگی و خودباختگی در برابر غرب و کدخداپرستی را ترویج می‌کند و کمر به هدم جمهوریت و اسلامیت نظام بسته‌اند.
ما امروز گرفتار جریانی هستیم که نفرت و خشونت علیه طبقات و فقرات ملت را ترویج می‌کنند و رودرروی جریان انقلابی کشور ایستاده‌اند.
ما امروز گرفتار جریانی در داخل هستیم که مشوق آمریکا و صهیونیسم بر اعمال تحریم‌ها و تهدیدها هستند و ذره‌ای به منافع ملی و مصالح ملی فکر نمی‌کنند.
آن‌ها منافع غرب و آمریکا را در ایران نمایندگی می‌کنند و در فتنه‌های 78 و 88 و 98 و 1401 رودرروی ملت ایران و ارزش‌های اسلامی و ملی ایستادند.
آن‌ها در انتخابات آینده در مشارکت مردم و رقابت واقعی جناح‌های کشور اخلال می‌کنند و دنبال ناامنی هستند تا به سلامت انتخابات آسیب رسانند.
ج- هر گامی که برای مشارکت مردم و رقابت احزاب و اشخاص از هم‌اکنون برای انتخابات برداشته می‌شود آمریکا و غرب را برای ضربه‌زدن به مردم‌سالاری دینی در ایران ناامیدتر می‌کند.
هر رأی که به صندوق‌ها ریخته می‌شود به مثابه شلیک یک تیر به سوی خیمه دشمن است که درصدد ناامنی و برپایی دیکتاتوری و هرج و مرج در کشور است.
هر دستی که بر سینه نامحرمان و منافقان زده می‌شود در حقیقت متضمن آزادی و استقلال ، رفاه و بهبود زندگی در ایران است.

سیاست‌ورزی عقلانی و هوشمندانه حکم می‌کند جریان‌ها و احزاب و شخصیت‌های سیاسی و ملی در برابر این جریان وابسته بایستند و از مواضعی که نشان دهد برخی از آنها با این جماعت مخرج مشترک فکری دارند پرهیز نمایند. هیچ وظیفه‌ای امروز بالاتر از حفظ جمهوری اسلامی و نهادهای برخاسته از رأی ملت در یک انتخابات آزاد با مشارکت قوی و با رقابت واقعی نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1213032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =