نهم دی ماه یکی از روزهای اثرگذار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران است

رنجبر مهم‌ترین وظیفه دانشجویان و نخبگان را آگاهی نسبت به مسائلی که پیرامون آن‌ها می‌افتد دانست و نهم دی ماه را یکی از روزهای اثرگذار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران برشمرد.

محمدحسین رنجبر رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز از هرمزگان، ۹دی را یکی از روز های مهم و اثرگذار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: مهم‌ترین وظیفه مردم کشور و همچنین دانشجویان و نخبگان علمی، آگاهی و شناخت نسبت به مسائل و اتفاقاتی است که پیرامون آن‌ها می‌افتد.

وی در ادامه افزود: امسال با اتفاقات و جنایت‌هایی که در غزه توسط رژیم صهیونیستی رقم خورد، با حضور خود، یاد شهدای غزه را گرامی می‌داریم.

رنجبر در ادامه به ضرورت حضور حداکثری مردم در مراسمات پرداخت و خاطرنشان کرد: شرکت در این مراسمات برای همگان امری واجب است ولی از آنجایی که ممکن است شرایط برای همه مردم جهت حضور در مراسم فراهم نشود، باید بقیه مردم به نمایندگی از سایر اقشار جامعه که توانایی حضور ندارند در میدان حاضر شوند، همانطور که نماینده‌هایی از تشکل‌های دانشجویی به نمایندگی از سایر دانشجویان در برنامه‌ها شرکت می کنند و به گوش اعضای تشکل خود می‌رسانند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای پیام/

کد خبر: 1213307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =