کدام تیم مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر خواهد بود؟

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر و عدم ناکامی این تیم در برخی از بازی‌ها واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، محسن بنگر، در خصوص نیم فصل اول لیگ برتر که با حواشی زیادی هم همراه بود، اظهار داشت: به نظر من نیم فصل بدی پشت‌سر نگذاشتیم هرچند که برخی از تیم‌ها لیگ را ضعیف شروع کردند اما در ادامه وضعیت بهتری پیدا کردند که می‌توانم تراکتور، ذوب‌آهن و ملوان را مثال بزنم که واقعاً تیم خوبی دارند. بازی‌های خوبی در نیم فصل اول شاهد بودیم و به نظرم پرسپولیس و سپاهان امسال هم تیم پرقدرتی در اختیار دارند. فکر می‌کنم چهار تیم مدعی قهرمانی در لیگ برتر هستند.

بیشتر بخوانید:

حکم قهرمانی سپاهان امضا می‌شود؟

وی در خصوص قانون سقف بودجه و حواشی که بعد از آن در پی داشت که صدای خیلی از تیم‌ها را درآورد، گفت:‌ زمانی که ما بازی می‌کردیم هم بحث سقف قرارداد را مطرح کردند که آن زمان ۳۵۰ میلیون تومان بود اما بعداً فهمیدیم که یکسری از بازیکنان حتی ۲ میلیارد تومان هم گرفته بودند! آنقدر در فوتبال ما دروغ و زیرمیزی وجود دارد که نمی‌توان به قراردادها اعتماد کرد و به نظرم فقط فدراسیون فوتبال می‌تواند این مسائل را کنترل کند. من پیشنهاد می‌دهم فدراسیون فوتبال مثل کشورهای عربی قانونی وضع کند که بازیکنان دیگر با باشگاه‌ها طرف حساب نباشند بلکه قرارداد بازیکنان با فدراسیون بسته شود تا با این شرایط دیگر باشگاه‌ها نتوانند قانون را دور بزنند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره اینکه از نظر او چه تیم‌هایی شانس قهرمانی هستند، عنوان کرد:‌ فکر می‌کنم پرسپولیس، سپاهان، تراکتور و استقلال شانس زیادی برای قهرمانی دارند و مدعیان اصلی لیگ برتر این تیم‌ها هستند.

بنگر در مورد شرایط تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: سپاهان همیشه در آسیا حضور داشته و سابقه زیادی در این مسابقات دارد. البته امسال این تیم بدشانسی آورد و با الهلال عربستان هم گروه شده که بسیار قدرتمند است اما من فکر می‌کنم با تمهدیداتی که می‌توان اندیشید و با استفاده از توانایی بازیکنان سپاهان امکان شکست دادن الهلال وجود دارد. سپاهان مربی خیلی خوبی دارد و به نظر من شاید بتوان الهلال را شکست داد.

وی در پاسخ به این سؤال که با شرایط موجود فکر می‌کنید تیم‌های ایرانی بتوانند در آسیا به مراحل بالاتر بروند، ادامه داد: شکی وجود ندارد که تیم‌های ایرانی دیگر توان رقابت با تیم‌های عربی را ندارند چرا که تیم‌های عربی از حالا برنامه ۱۰ سال آینده خود را مشخص کرده‌اند اما باشگاه‌های ایرانی درگیر مسائل روزمره هستند. آنها فوتبال را علمی اداره می‌کنند اما فوتبال ما دیمی اداره می‌شود! همین که تیم سپاهان در این مرحله آمده واقعاً جای تقدیر دارد چرا که با این شرایط دیگر سقف آرزوی تیم‌های ایرانی فقط باید صعود از گروه باشد!

بنگر درباره شرایط پرسپولیس در لیگ امسال خاطرنشان کرد: پرسپولیس بازیکنان خیلی خوب و کادر فنی قدرتمندی دارد و فکر می‌کنم که یحیی گل‌محمدی خیلی خوب تیمش را می‌شناسد به طوری که با همه اتفاقاتی که رخ داده اما امسال باز هم پرسپولیس مدعی قهرمانی است. در این ۱۰ سال اخیر هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس درخشان نبوده و امسال هم این تیم شانس زیادی برای قهرمانی دارد. شاید اگر مصدومیت‌های چند بازیکن نبود وضعیت پرسپولیس خیلی بهتر از این می‌شد اما همچنان این تیم شانس قهرمانی دارد.

وی در پاسخ به این سؤال که نظرت درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی که امسال هم تشویق شد و هم «هو» شد، خاطرنشان کرد: کسانی که علیه گل‌محمدی شعار دادند تماشاگران واقعی پرسپولیس نیستند چرا که هواداران واقعی می‌دانند که گل‌محمدی برای این تیم چه کرده است. او تیمش همیشه خوب بازی کرده و امسال هم در آسیا بدشانسی آورد چرا که همین قانون سقف بودجه و مصدومیت‌ها دست او را خالی کرد. به طوری که گاهی او به زور لیست تیمش را پر می‌کرد. امیدوارم پرسپولیس در نقل و انتقالات عملکرد خوبی داشته باشد تا این تیم تقویت شود. چرا که در نیم‌فصل دوم کار برای هر تیمی سخت می‌شود و پرسپولیس باید با تقویت خود به گونه‌ای عمل کند که نتایج خوبی بگیرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1213596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =