سرکرده داعش در لیبی دستگیر شد

سرویس مبارزه با تروریسم لیبی از دستگیری یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش در این کشور خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، سرویس مبارزه با تروریسم لیبی با انتشار بیانیه‌ای در صحفه خود در فضای مجازی « فیسبوک» اعلام کرد: « هاشم ابو سدره» امیر ( سرکرده ) داعش در لیبی قبلا دستگیر شده بود اما خبر دستگیری او به تعویق افتاد تا شناسایی تمام عناصر این گروه تروریستی و منابع آن تسهیل شود و شکار گرگ‌های تنها ( عناصر داعش ) در شرایط پیچیده با احتیاط و آرامش صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:

صدور بیانیه داعش تحت هدایت رژیم صهیونیستی

در این بیانیه آمده‌است: پیش از آنکه ابوسدره به عنوان امیر به اصطلاح ولایت لیبی تعیین شود به عنوان مسئول مرزهای لیبی از سوی داعش ماموریت داشت ورود تروریست‌ها را به کشور تسهیل کند و آنان را به شهرهای مختلف لیبی انتقال دهد.

به نوشته پایگاه خبری « الوسط لیبیا» سرویس مبارزه با تروریسم لیبی در بیانیه خود تصریح کرد: این سرویس اطلاع یافت ابوسدره از جنوب کشور به سمت طرابلس ( پایتخت ) حرکت کرده‌ است لذا مکان دقیق او شناسایی و طی یک عملیات دستگیر شد.

در این بیانیه آمده‌ است: تمام سرکرده‌های داعش در لیبی کشته یا دستگیر شده‌اند و اعترافات افراد دستگیر شده به زودی منتشر می‌شود و دستگاه قضایی حکم خود را درباره آنان صادر خواهد کرد.

دادستان کل لیبی هفته گذشته گفت: طی سال گذشته میلادی سرویس مبارزه با تروریسم یکهزار و ۲۳۱ پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داد که ۳۸ پرونده آن مربوط به یک سازمان ممنوعه است

وی تصریح کرد: از این ۳۸ پرونده مهم ‌ترین آن مربوط به یک عضو داعش است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1214356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =