عبدالسلام: حملات علیه کشتی‌های اسرائیلی را ادامه می‌دهیم / هدف از حملات آمریکا و انگلیس حمایت از رژیم صهیونیستی

رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا هدف از حملات بامداد امروز به یمن را حمایت آمریکا و انگلیس از رژیم صهیونیستی و بازداشتن مردم یمن از حمایت همه جانبه آنها از آرمان فلسطین دانست و تاکید کرد این حملات فقط به قدرت و اقتدار یمنی‌ها منجر خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، «محمد عبدالسلام»، رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا تاکید کرد تجاوز آشکار و حملات بامداد امروز آمریکا و انگلیس به جمهوری یمن ، با هدف حمایت از رژیم صهیونیستی و متوقف کردن عملیات یمنی‌ها در حمایت از مردم غزه، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید

ناوهای آمریکا و انگلیس هدف حملات ارتش یمن قرار گرفتند

محمد عبدالسلام گفت: متجاوزان آمریکایی-انگلیسی با این تجاوز خائنانه مرتکب حماقت شدند و اگر تصور می‌کنند می توانند جلوی یمنی‌ها را در حمایت از فلسطین و غزه بگیرند؛ سخت در اشتباهند.

این مقام بلندپایه یمنی تصریح کرد: یمن به موضعگیری‌های دینی و انسانی خود ادامه خواهد داد و با هر آنچه در توان دارد در کنار غزه خواهد ماند و این تجاوز فقط و فقط بر قدرت و اقتدار آنها خواهد افزود.

رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا خاطر نشان کرد: تجاوز به یمن مطلقا و به هیچ وجه توجیه پذیر نیست زیرا هیچ تهدیدی برای کشتیرانی بین المللی در دریای سرخ و دریای عرب وجود نداشته است و حملات ما متوجه کشتی‌های اسرائیلی یا کشتی‌هایی است که به سمت بنادر فلسطین اشغالی حرکت می‌کنند و این حملات ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1215256

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =