وظیفه‌ همه مردم ضریب دادن به فضای سیاسی و انتخاباتی کشور جهت برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور است

حجت‌الاسلام غبیشاوی: این وظیفه‌ی همه ما و مردم هست که به فضای سیاسی و انتخاباتی ضریب دهیم و فضا را آماده یک رقابت سالم، پرشور و آگاهانه با رعایت اخلاق و انصاف کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین‌ غبیشاوی امام‌جمعه شهرستان آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از آبادان اظهار کرد: رفته رفته به فضای انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم و وظیفه ما در قبال این اتفاق عظیم کمک به گرم‌تر شدن فضای سیاسی و انتخاباتی در شهرستان و محافل مختلفی که در آن حضور داریم است.

وی افزود: این وظیفه‌ی همه ما و مردم است که به فضای سیاسی و انتخاباتی کشور ضریب دهیم و فضا را آماده یک رقابت سالم، پرشور و آگاهانه با رعایت اخلاق و انصاف کنیم.

امام جمعه شهرستان آبادان در ادامه گفت: همان‌طور که رهبر عزیزمان در دیدار چند وقتِ اخیر با ائمه‌جمعه فرمایش کردند که دعوت به انتخابات وظیفه کنونی همه‌ است؛ لذا فکر نکنیم که اگر فقط خودمان برویم پای صندوق رأی دیگر وظیفه‌مان به اتمام و انجام رسیده؛ خیر اینچنین نیست وظیفه‌ی اصلی مردم دعوت همه‌ی آحاد جامعه به برگزاری یک انتخابات پرشور و به یادماندنی است.

خطیب نمازجمعه آبادان با بیان اینکه خداوند هرگز آنانی که باعث بی‌اعتمادی ملت به حاکمیت شده را نمی‌بخشد عنوان کرد: برخی مسئولین با مدیریت‌های بد و ناکارآمد باعث دلسردی بعضی افراد جامعه به حاکمیت می‌شوند، این اعتماد از سوی حاکمیت با بدنه مردم باید حتما ترمیم شود، هرچند ملت بزرگ ایران همیشه قدرشناس و مدافع این نظام‌ عزیز هستند.

غبیشاوی در پایان اظهار کرد: پس از هجمه‌های متعدد دشمن در چندوقت اخیر و شکست کلیه پروژه‌های آنان در کشور؛ آخرین امید دشمن این انتخابات و عدم حضور مردم می‌باشد که مطمئنا این‌بار هم همچون سنوات گذشته مردم عزیز با حضور پرشور و مثال زدنی خودشان مشتی محکم را بر دهان کلیه دشمنان نظام مقدس اسلامی خواهند زد و کلیه نقشه‌های دشمنان را نقش برآب خواهند کرد.

خبرنگار: سیده صدیقه موسوی

انتهای خبر/

کد خبر: 1216370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =