کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوای تهران از چهارشنبه

اداره کل هواشناسی استان تهران از بارش برف و باران از فردا شب (۲ بهمن‌ماه) و کاهش دما از چهارشنبه (۴ بهمن‌ماه) در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی، وضعیت هوای استان طی امروز و فردا (۱ و ۲ بهمن‌ماه) آسمان صاف تا قسمتی ابری و با توجه به پایداری نسبی و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پرتردد شهری در بعضی ساعات غبار محلی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

تداوم آلودگی هوا در تهران

از دوشنبه شب تا چهارشنبه (۲ تا ۴ بهمن‌ماه) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی به‌ویژه در بخش‌های شمالی و غربی استان، در بعضی ساعات بارش باران، در نیمه شمالی بارش برف و باران و در ارتفاعات بارش برف گاهی وزش باد شدید و کولاک برف و پدیده مه مورد انتظار است.

از چهارشنبه عصر تا اواخر وقت پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن‌ماه) در بیشتر نواحی استان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه کاهش دما و برای روز پنجشنبه کاهش محسوس دما به‌طور میانگین بین ۶ تا ۱۰ درجه سانتیگراد مورد انتظار است.

در روز سه شنبه علیرغم فعالیت سامانه بارشی با توجه به عدم وزش باد قابل ملاحظه، رطوبت نسبی بالا و انباشت آلاینده‌ها از روزهای گذشته در نواحی پرتردد شهری در بعضی ساعات کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، توچال با کمینه دمای ۱۱- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲ بهمن‌ماه) صاف و غبار محلی، در بعد از ظهر قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه‌ (۳ بهمن‌ماه) نیمه‌ابری تا ابری، در بعضی ساعت‌ها بارش باران، در شمال شهر بارش باران و برف و گاهی مه رقیق با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1216638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =