حاج علی‌اکبری: سران کشورهای اسلامی به‌جای بیانیه‌های بی‌خاصیت شریان‌های حیاتی اسرائیل را قطع کنند

خطیب نماز جمعه تهران گفت: کشورهای اسلامی باید تاکنون شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع می‌کردند؛ اما اقدامات آنها علیه اسرائیل، فقط به صدور بیانیه‌های بی‌خاصیت محدود می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران طی سخنانی با اشاره به سالروز شهادت حضرت زینب کبری (س) اظهار کرد: امروز در روزگار ما که در محیط جاهلیت مدرن، هویت زن مورد حمله همه جانبه قرار گرفته و در معرض استحاله است، یکی از بهترین راه‌ها برای نجات، مراجعه به ساحت زینب کبری (س) است که در ادامه مسیر حضرت زهرا(س) هویت زن را در جایگاه همسر و دختر نمونه و هم به عنوان یک بانوی تاریخ ساز پیش روی بشریت قرار داده است.

بیشتر بخوانید:

امیرعبداللهیان: آمریکایی‌ها مراقب بازی نتانیاهو و صهیونیست‌ها باشند

وی در ادامه با اشاره به عملیات تروریستی رژیم صهیونیستی علیه مستشاران نظامی ایران در سوریه افزود: اخیراً محیط کشور و شهر تهران به یاد شهدای عزیز مدافع حرم حال و هوایی دیگری پیدا کرده است. اینها عزیزانی از مجموعه مستشاری سپاه قدس هستند که در عملیات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن این عزیزان حکایت از نقش مهمی دارد که سپاه قدس در پشتیبانی از جبهه مقاومت دارد. قطعاً حق ایران در گرفتن انتقام به موقع از این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی محفوظ است.

حاج‌علی اکبری در بخش دیگری از سخنان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گفت: ما به انتخابات به عنوان یک عمل صالح ملی نگاه می‌کنیم. انتخابات یک وظیفه بزرگی اسلامی، ملی و سراسری است و باید همه ما همت کنیم که در انتخابات پیش رو نقش آفرین باشیم تا یک مشارکت قوی در شکل شکل بگیرد. بویژه با ملاحظه اینکه می‌بینیم دشمنان ما چطور علیه انتخابات در ایران با جنگ روانی علیه مردم عمل می‌کنند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: انتخابات در ایران یکی از سالم‌ترین انتخابات‌ها در دنیا است. علت آن هم این است که مردم متولی برگزاری انتخابات هستند و مسائل حاشیه‌ای در جریان انتخابات به قدری اندک هست که قابل بیان نیست.

وی افزود: در موضوع رقابت برای هر کرسی مجلس 40 نفر حضور دارند. این یعنی یک رقابت خیلی خوب که باید قدر دانست و درباره مشارکت هم که وظیفه همه ما است و این میدان ما است و آحاد مردم که بر اساس زاویه‌ای که رهبر انقلاب مشخص کردند انشاالله همه ما به عنوان وظیفه دینی و ملی شرکت کنیم.

حاج‌ علی‌اکبری همچنین با اشاره به جنگ غزه عنوان کرد: بعد از 110 روز از آغاز طوفان الاقصی همه خبرها حکایت از شکست رژیم صهیونیستی و حامیان او و پیروزی مجاهدان و مردم مظلوم فلسطین و غزه دارد. رژیم پلید صهیونیستی از آنچه که مشخص کرده بود به هیچ یک از هدف‌های خود نرسید. حماس باقی است و اسرا را در اختیار دارد و تونل‌ها به عنوان تله علیه سربازان رژیم استفاده می‌شود و مردم مظلوم و شایسته فلسطین و غزه مقاوم پشت سر مجاهدین ایستاده‌اند و کشته‌های زیادی از سربازان اسرائیلی گرفته‌اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی امروز در حال ادامه حیات با تنفس مصنوعی سنتکام است و به زودی شاهد مرگ این رژیم پلید خواهیم بود و رو سیاهی برای کسانی می ماند که حامی این رژیم بودند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: البته از خیانتی که برخی کشورهای اسلامی و سران آنها انجام می‌دهند متاسفیم. در حالی که کشورهای اسلامی باید تاکنون شریان‌های حیاتی رژیم صهیونیستی را قطع می‌کردند اما متاسفانه اقدامات آنها علیه اسرائیل به دادن بیانیه‌های بی‌خاصیت محدود می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1217375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =