انهدام ۲ باند سرقت مسلحانه در جنوب کرمان

دادستان عمومی و انقلاب رودبارجنوب با اشاره به انهدام ۲ باند سرقت‌ مسلحانه و یک باند سرقت کابل‌های برق در این شهرستان گفت: برخورد دستگاه قضایی با سارقان و عناصر ناامنی سخت، قاطع و عبرت‌آموز خواهد بود. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حامد محمدی روز سه‌شنبه با اشاره به اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با جرم سرقت در این شهرستان افزود: پس از کسب گزارشی مبنی بر چند فقره سرقت مسلحانه در شهرستان رودبارجنوب، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

قمه‌کش‌های اجاره‌ای زمینگیر شدند

وی اظهار داشت: در عملیات نخست ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای سارقان مسلح را شناسایی کردند و در این رابطه ۲ متهم دستگیر و ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف و مقادیری فشنگ نیز از آنها کشف شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب گفت: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتورسیکلت اعتراف کردند.

وی با اشاره به عملیات دوم نیز گفت: اعضای یک باند سرقت مسلحانه احشام که تعداد زیادی گوسفند را در این شهرستان به سرقت برده بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک اقدام ضربتی ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر و بازداشت شدند و از محل اختفای متهمان ۲ قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط شد.

محمدی خاطرنشان کرد: در عملیات سوم نیز اعضای یک باند که اقدام به سرقت شبانه اموال و متعلقات مورد استفاده عمومی از جمله کابل های برق می کردند، مورد شناسایی قرار گرفتند که در این رابطه عامل اصلی بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند نیز صادر شده است.

وی تصریح کرد: موضوع مقابله با سرقت های خرد و کلان در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رییس کل دادگستری استان کرمان، در دستور کار دادستانی رودبار جنوب قرار گرفته و در این زمینه اجازه نخواهیم داد که افرادی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =