آب میوه‌ای که خر و پف را بهبود می‌بخشد؟

انواعی از داروها و ابزارها برای درمان خروپف یا از بین بردن آن طراحی شده اند. اما یک آب میوه مخلوط و شگفت انگیز در این باره معجزه می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، درمان خروپف به صورت خانگی و با استفاده از یک آب میوه مخلوط موضوع این نوشتار است.

بیشتر بخوانید:

آیا بالش ضد خر و پف واقعا تاثیر گذار است؟

می دانید فرایند خواب و خوابیدن حدودا یک-سوم از زندگی ما را تشکیل می دهد. اما زمان تنها موضوع مهم در رابطه با خواب نیست .

حقیقت این است که تقریبا همه ی کارهایی که باید انجام بدهیم، و کیفیت کارهایی که قصد انجام دادن شان را داریم تحت تاثیر خوابیدن قرار می گیرد. وقتی به این موضوع فکر می کنیم- این که کیفیت خواب بر کیفیت زندگی تاثیر می گذارد- تمایل بیش تری برای جدی گرفتن "خواب” داریم. به ویژه این که بخواهیم هر شب خوابی با کیفیت و بدون خروپف را تجربه کنیم.

درحال حاضر، انواعی از داروها و ابزارها برای درمان خروپف یا از بین بردن آن طراحی شده اند. این موضوع درباره ی آپنه ی خواب هم صدق می کند. هرچند، همیشه بهترین کار این است که از راه حل های طبیعی استفاده کنیم، زیرا بدن آنها را بهتر می پذیرد.

تهیه ی آبمیوه تبدیل به یکی از رایج ترین متدها برای دستیابی به مزایای مختلف سلامتی، از مواد مغذی و ویتامین های مکمل گرفته تا مقابله با اختلالات تشخیص داده شده برای سلامتی، شده است.

یک آبمیوه با ترکیبی ساده وجود دارد که باعث کم شدن اثرات خروپف و آپنه ی خواب می شود. اعتقاد بر این است که این ترکیب خلط اضافی را که عامل اصلی نشانه های خروپف و آپنه ی خواب است حذف می کند.

مواد تشکیل دهنده و آماده کردن این آبمیوه بسیار آسان است، هرچند توصیه شده است که همه ی محصولات حاضر در این ترکیب بنا به دلایل قید شده در پاراگراف های قبل، از نوع ارگانیک و خام باشند. داشتن دستگاه آبمیوه گیری هم بسیار کمک کننده است، زیرا با استفاده از آن مواد به طور کامل با هم مخلوط می شوند.

مواد تشکیل دهنده ی این آبمیوه (اندازه ها برای تهیه ی یک وعده هستند):

۲ عدد سیب

۲ عدد هویج

۱/۴ لیمو (یک چهارم یک لیمو فرنگی)

دو و نیم سانت چوب زنجبیل

علاوه بر این آبمیوه و دیگر گزینه های غذایی سالم، تغییرات خاصی در سبک زندگی می تواند علائم خروپف و آپنه ی خواب را از بین ببرد. از نظر برنامه ی غذایی، کم کردن یا (ترجیحاً) حذف الکل به دلیل تاثیر سرکوب کننده ی آن روی سیستم عصبی مرکزی مهم است.

منبع: فرتاک نیوز

انتهای پیام/

کد خبر: 1220083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =