مطالبه دیرینه مسکن دانشگاهیان در شهرکرد محقق شد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با تاکید بر این که پروژه مسکن دانشگاهیان با همکاری و حمایت‌های هیئت دولت، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری به مرحله اجرایی رسیده است افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، این پروژه قرار است تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، امروز شنبه، آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی وی‍ژه کارکنان و اساتید هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد همزمان با سراسر کشور با حضور اعضای شورای عالی مسکن، به ریاست رئیس جمهور و با حضور وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار به صورت ویدیوکنفرانس و همچنین با حضور علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان، یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد، خدایار باقری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، فریبرز معصومی مدیرشعب بانک مسکن استان و فرشید خیری مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری، رقم خورد.

مطالبه دیرینه مسکن دانشگاهیان در شهرکرد محقق شد

مطالبه دیرینه مسکن دانشگاهیان در شهرکرد محقق شد

(جلسه ویدیوکنفرانس شورای عالی مسکن همزمان در سراسر کشور و ارائه گزارش در مورد مسکن دانشگاهیان در استانداری چهارمحال و بختیاری)

علی حیدری گوجانی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه داشتن مسکن مناسب، یکی از دغدغه‌های دیرینه دانشگاهیان بوده است و دانشگاه‌ها دارای زمین‌های مناسبی برای احداث مسکن بودند، لذا در سطح کلان، هماهنگی‌ و پیگیری‌هایی انجام شد تا این امر محقق شود.

وی در ادامه افزود: طرح مسکن ملی دانشگاهیان با توجه به مطالبه و نیاز این مجموعه در شهرکرد برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه شهرکرد به زودی اجرایی می‌شود.

حیدری اشاره کرد: طی این طرح، حدود 2 هزار واحد مسکن ملی در اختیار اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه شهرکرد قرار می‌گیرد.

گلنگ‌زنی 650 واحد مسکن در اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، در زمینی به مساحت ۵٠ هزار متر مربع در اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد واقع در رحمتیه است که در قالب 650 واحد مسکونی، احداث می‌شود.

مطالبه دیرینه مسکن دانشگاهیان در شهرکرد محقق شد

(مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی مسکن دانشگاهیان در اراضی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد)

وی با تاکید بر این که پروژه مسکن دانشگاهیان با همکاری و حمایت‌های هیئت دولت، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، استانداری، اداره کل راه و شهرسازی استان و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری به مرحله اجرایی رسیده است افزود: طبق پیش‌بینی‌های صورت گرفته، قرار است تا دو سال آینده به بهره‌برداری برسد.

همچنین یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: پروژه مسکن دانشگاهیان در دانشگاه شهرکرد، یک مطالبه حدوداً 20 الی 25 ساله بود که به همت دولت مردمی و مدیران استان و دانشگاه، این شرایط فراهم شده است که این زمین‌ها در اختیار کارکنان و اساتید هیئت دانشگاه شهرکرد در جهت ساخت مسکن، قرار می‌گیرد.

مراسم کلنگ‌زنی مسکن کارکنان و اساتید دانشگاه شهرکرد

مطالبه دیرینه مسکن دانشگاهیان در شهرکرد محقق شد

وی افزود: در پروژه مربوط به دانشگاه شهرکرد، 22 هکتار زمین در اختیار اداره کل راه و شهرسازی استان قرار گرفت تا روند اداری طی و اسناد مربوط به آن منتقل شود؛ که از این مجموعه، 12 هکتار، قابلیت ساخت مسکن دارد.

پیرعلی تشریح کرد: این پروژه با همراهی مشاور، برای احداث 700 واحد مسکن طراحی شده است. مسکن دانشگاهیان دانشگاه شهرکرد شامل 350 پلاک زمین در 2 طبقه می‌باشد.

خبرنگار: فاطمه شکوهی

انتهای پیام/

کد خبر: 1220618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =