سه‌شنبه؛ اعلام اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شدگان مجلس

اسامی تعداد دیگری از نامزدهای تایید صلاحیت شده توسط شورای نگهبان فردا - یکم اسفندماه - اعلام می‌شود.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، اسامی تعداد دیگری از نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی توسط شورای نگهبان فردا - سه شنبه یکم اسفندماه اعلام می شود.

بیشتر بخوانید:

اعلام لیست ائتلاف جریانات جبهه انقلاب برای مجلس خبرگان تهران

پیش از این شورای نگهبان در دو مرحله اسامی نامزدهای رد صلاحیت شده که نسبت به رسیدگی به صلاحیتشان معترض بودند و اعتراض آنها در فرایند بررسی ها پذیرفته و صلاحیت آنها تایید شده بود را اعلام کرده است.

شورای نگهبان در مرحله اول رسیدگی به اعتراض نامزدهای رد صلاحیت شده اسامی ۱۰۱۴ نفر و در مرحله دوم رسیدگی به اعتراضات اسامی ۷۵۰ نفر از نامزدها که صلاحیتشان تایید شده را اعلام کرد.

در این مرحله نیز بنا است تا اسمی تعداد دیگری از نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیتشان در فرایند رسیدگی به اعتراضات تایید شده اعلام شود.

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان ۲۰ بهمن ماه در خبری اعلام کرد: ۱۵ هزار نفر از داوطلبان مجلس شورای اسامی تایید صلاحیت شدند که این تعداد بیش از ۷۳ درصد داوطلبان شرکت در انتخابات مجلس را شامل می شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه در حوزه های انتخابیه سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1220984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =