وزیر کشور: دشمن به خیال خام خود به دنبال گرفتن ضعف از ماست

وزیر کشور گفت: توجهات همه دنیا به این انتخابات بوده و دشمن به خیال خام خود به دنبال گرفتن ضعف از ماست.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، احمد وحیدی امروز یکم اسفندماه در دومین همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی که در سالن اجلاس دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: مردم و قوم لر از نظر رشادت و دلاوری در تاریخ ایران مثال‌زدنی هستند و کسانی‌که در صحنه‌های مهم انقلاب با رشادت، صفا، صمیمت، ایثار و صداقت از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کردند.

بیشتر بخوانید:

آیت‌الله صدیقی: اصالت در انتخابات خبرگان با جامعه مدرسین است

وی تصریح کرد: پایمردی این قوم شهرت دارد و این مردم شریف در دفاع مقدس خود را بسیار تابناک نشان دادند. تقدیم ۶۵۵۶ شهید و بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه‌ عمیق وفاداری آن‌ها به‌نظام است.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم آماده حماسه‌ای جدید می‌شوند، مردم آماده حماسه در یازدهم اسفندماه هستند تا همبستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت نشان دهند.

وحیدی اضافه کرد: ملت ایران بارها نشان داده‌اند که یک ملت بی‌نظیر است و با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی می‌کند.

وی بیان کرد: در طول عمر انقلاب ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند و به‌طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته‌اند.

وزیر کشور ادامه داد: در هنگامه‌ای که جهان استکباری و رژیم صهیونیستی چنگال خود را در بدن خونین پیکر مردم فلسطین فرو برده است، ندای که در مقابل این‌ها رساتر از همه بوده ملت بزرگ ایران است.

وحیدی اظهار کرد: مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی مثال‌زدنی و دشمن درمانده شده چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است.

وی تصریح کرد: این انقلاب به برکت حضور مردم توانسته چنین قدرت آفرینی کند و پایه‌های اساسی این نظام مردم است و این قدرت نوع به نوع خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: اکنون انتخابات صحنه‌ای برای قدرت‌نمایی مردم است تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شوند.

وحیدی اضافه کرد: همه توجه دنیا به انتخابات ایران است چراکه این حرکات ملت ایران تحت نظر است و دوست و دشمن همگان به یازدهم اسفندماه چشم دوخته‌اند.

وی بیان کرد: اکنون جبهه عدالت‌خواهی راه افتاده و سردمدار آن جمهوری اسلامی است و زمانی که در عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنیم دشمنان مأیوس می‌شود، ملت ما امروز ملت معیار است و اکنون بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =