خبر خوش به پرسپولیس/ بیرانوند به بازی با تراکتور رسید

از اردوی سرخپوشان تهرانی خبر می رسد که علیرضا بیرانوند به دیدار حساس تیمش برابر تراکتور تبریز می رسد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم پرسپولیس باید در دومین بازی دور برگشت لیگ بیست وسوم در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتور تبریز برود.

بیشتر بخوانید:

بازی پرسپولیس و تراکتور با تماشاگر برگزار می‌شود؟

سرخ‌پوشان پایتخت در نیم‌فصل دوم کار خود را با شکست مقابل آلومینیوم در اراک آغاز کردند و این باخت باعث شد تا فاصله آن‌ها با استقلالِ صدرنشین به ۵ امتیاز برسد و همین مسئله باعث شده تا بیش از پیش کسب ۳ امتیاز دیدار برابر تراکتور تبریز برای سرخ‌پوشان حائز اهمیت باشد.

شاگردان اوسمار ویرا در صورتی‌که برای دومین بازی پیاپی نتیجه شکست را بپذیرند، موقعیت‌‎شان در رتبه سوم جدول را هم از دست می‌دهند و خیلی زود وارد شرایط بحرانی می‌شوند.

در خبرها داشتیم که بیرانوند که تنها دروازه‌بان بزرگسال فهرست پرسپولیس محسوب می‌شود، حالا برای دیدار حساس و سرنوشت‌ساز مقابل تراکتور تبریز شرایط نامشخصی دارد و کادرفنی و کادرپزشکی سرخ‌پوشان امیدوارند که این دروازه‌بان باتجربه بتواند دوره نقاهت را با سرعت پشت سر بگذارد و برای دیدار با تراکتور تبریز بتواند در ترکیب اولیه پرسپولیس به میدان برود.

امیررضا رفیعی به همراه مهرشاد اسدی ۲ دروازه‌بان جوان حاضر در فهرست پرسپولیس هستند و جالب آنکه به مانند ابتدای فصل، تلاش سرخ‌پوشان پایتخت برای جذب ذخیره‌ای مطمئن برای بیرانوند بی‌ثمر بود و با وجود مطرح‌شدن نام چهره‌هایی مانند محمدرشید مظاهری و پیام پارسا، خبری از جذب دروازه‌بان جدید نیست تا رفیعی به جدی‌ترین گزینه جانشینی بیرانوند تبدیل شود. او هیچ‌گاه در یک مسابقه رسمی برای پرسپولیس به میدان نرفته و مطمئنا حضور در دیدار حساسی مقابل تراکتور می‌تواند آزمون بزرگی برای این دروازه‌بان جوان باشد.

در همین راستا شنیدیم با تلاش شبانه روزی پزشکان پرسپولیس، علیرضا بیرانوند به دیدار حساس تراکتور تبریز می رسد.

این بهترین خبر برای اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس است که هفته اول را در اراک باخته و حالا ناگزیر به پیروزی در هفته دوم است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =