آماری از میزان مشارکت دانشجویان شهید بهشتی در انتخابات وجود ندارد

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه نظرسنجی درباره میزان مشارکت در انتخابات مجلس در این دانشگاه انجام نشده است، گفت: بنابراین نمی‌توانم آمار رسمی در این خصوص اعلام کنم.

محمود آقامیری رئیس دانشگاه شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه‌های سراسر کشور به دانشگاه شهید بهشتی صحنه گفت‌وگو درباره انتخابات مجلس است.

بیشتر بخوانید:

اساتید نقش اساسی در ترغیب دانشجویان به مشارکت در انتخابات دارند

وی درباره فعالیت‌های انتخاباتی در دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: تشکل‌های دانشجویی، معاونت فرهنگی و سایر دانشجویان تریبون آزادی را در دانشگاه نصب کرده‌اند. دانشجویان در این تریبون، علت رای دادن یا رای ندادن خود را بیان می‌کنند و در این باره بحث و تبادل نظر بین گروه‌های موافق و مخالف شکل می‌گیرد.

آقامیری گفت: بنده روز گذشته در این تریبون حاضر شدم و بخشی از صحبت‌های موافق و مخالف دانشجویان را شنیدم. صحبت‌ها و دغدغه‌های دانشجویان درباره انتخابات و کشور بسیار برایم جالب بود.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی گفت: ما تلاش کردیم تا تمام گروه‌ها و جناح‌ها در برنامه‌های دانشگاه شهید بهشتی حضور داشته باشند. همچنین صحبت‌های اساتید درباره انتخابات نیز در دانشگاه منعکس شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه با تدبیر شورای نگهبان حدود ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر تایید صلاحیت شدند و تنوع جناح‌های سیاسی در انتخابت بالا است. به طور قطع شاهد یک خیزش مردمی خواهیم بود.

آقامیری با تصریح بر اینکه ما اصرار و تاکید داریم که تمام جناح‌ها و گروه‌هایی که در دانشگاه حضور دارند، در موضوع انتخابات فعال باشند، ادامه داد: تمام جناح‌هاس سیاسی در انتخابات مجلس نماینده‌ دارند. بنابراین امیدواریم انتخابات با شکوهی را شاهد باشیم.

رئیس دانشگاه شهید بهشتی با بیان اینکه نظر سنجی و افکار سنجی درباره میزان مشارکت در انتخابات مجلس در دانشگاه شهید بهشتی انجام نشده است، گفت: بنابراین نمی‌توانم آمار رسمی درباره میزان مشارکت دانشجویان اعلام کنم و ارزیابی دقیقی در این خصوص ندارم.

وی در پایان با اشاره به اینکه اطمینان دارم که مردم به وظیفه خود یعنی مشارکت در انتخابات عمل می‌کنند، خاطرنشان کرد: مردم و دانشجویان نسبت به سرنوشت خود علاقمند هستند. آنان می‌دانند که مشارکت در انتخابات مجلس فقط به خاطر نظام نیست؛ بلکه موضوعاتی مانند کشور، ملیت و هویت نیز مطرح است. با فشار و تهدیداتی که جهان علیه ایران به کار گرفته است، حضور در انتخابات الزمام بیشتری دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =