آتش‎‌سوزی عمدی یک منزل مسکونی در لواسان / متهم دستگیر شد

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری عامل اصلی آتش سوزی منزلی در محله لواسانات تهران خبر داد و گفت: متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره آتش سوزی منزل در محله لواسانات تهران سریعا عوامل کلانتری 166 لواسانات به محل اعزام شده که پس از حضور در محل و انجام اقدامات لازم، اطفاء حریق توسط عوامل آتش نشانی انجام شد.

بیشتر بخوانید:

۳۰۰ کیلوگرم تریاک از بار ضایعات آهن یک کامیون کشف شد

این مقام انتظامی بیان کرد: با بهره‌گیری از تحقیقات محلی مشخص شد احدی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار تهران، در پی اختلافات مالی با دوستان خود اقدام به عربده کشی و آتش زدن یک باب منزل مسکونی کرده است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با تحقیقات و پی جویی های انتظامی در این خصوص انجام و هویت و مخفیگاه متهم شناسایی شد و پس از اخذ مجوز قضائی به مخفیگاه متهم مراجعه کرده و در یک عملیات منسجم و پلیسی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیسی به جرم خود و حریق عمدی منزل معترف و علت کار خود را اختلاف مالی با شاکی اعلام کرد.سرهنگ قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده در دستور کار پلیس قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1221445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =