سرپرست دانشگاه آزاد نوشهر فرا رسیدن سالروز ولادت امام مهدی موعود(عج) را تبریک گفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر با انتشار پیامی، فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت دوازدهمین اختر آسمان امامت و ولایت، حضرت امام مهدی(عج) را به ارادتمندان آن حضرت، تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، علی بصیری، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر روز شنبه ۵ اسفندماه ۱۴۰۲ با انتشار پیامی، فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز ولادت منجی عالم بشریت را به ارادتمندان و دانشگاهیان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

شعبان، ماه آماده‌سازی روح برای وارد شدن به ضیافت الهی رمضان و فرصتی برای قرب الهی و جلب محبت خدا و رسولش است .

شعبان، فرصت معنوی ارزشمندی است برای ایجاد ارتباط و توجه به فلسفه ظهور و مسائل معرفتی در راستای شناخت امام و توجه به موضوع مهدویت تا بتوانیم مومنانه، همراه با اصلاح خود و جامعه و مبارزه با ظلم و فساد، زمینه‌ساز حکومت جهانی حضرتش بوده و در انتظار قدوم مبارکشان باشیم.

شعبان، آفتابی‌ترین روز خلقت است؛ روزی است که زیستن و شکفتن‌های ابدی آغاز می‌شود و زمین، مژدگانی شکوفه‌زاری پرطراوت را دریافت می‌کند.

اینجانب، فرارسیدن خجسته میلاد باسعادت یگانه منجی عالم بشریت، ستاره سپهر ولایت، عدل‌گستر گیتی، امام المبین، حجت‌الله علی العالمین حضرت حجت بن الحسن العسکری را تبریک عرض کرده و از خداوند متعال، تعجیل در فرج مبارک آن حضرت، عزت و اقتدار روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

دکتر علی بصیری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نوشهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1221643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =